jcvold Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 nermer seg kjapt familieforøkelse , og har i den forbindelse bestilt barnesete. ble selvsagt Recaro andre som har erfaring med disse? kjøpte med isofix base. og Rosa siden det blir ei jente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 Jeg har 2stk av recaro stoler, men i neste str hvor de er fremovervendt, jeg er strålende fornøyd! Har inntrykk av at de lager kompakte stoler slik at man ikke sliter med plass i baksetet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 Har og Recaro framovervendt for litt større. Bra seter, vetlegut sitter fint der. At ungen har det så behagelig som mulig er viktig, ikke minst for trafikksikkerhet. En hylende unge gjør hvertfall meg til en farlig sjåfør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Mai 30, 2012 Share Skrevet Mai 30, 2012 Har og Recaro framovervendt for litt større. Bra seter, vetlegut sitter fint der.At ungen har det så behagelig som mulig er viktig, ikke minst for trafikksikkerhet. En hylende unge gjør hvertfall meg til en farlig sjåfør. Helt enig! mange som kommenterte det at jeg kjøpte forovervendt sete til jentungen, "det var farlig"! Men en unge som sitter feil vei og kjeder livet av seg og i tillegg så tar stolen så mye plass at mor må ha dashen under haka, så ser jeg ikke helt idyllen eller sikkerheten idet. Mye hyggeligere at ungen har det bra på biltur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ls44mm Skrevet Mai 30, 2012 Share Skrevet Mai 30, 2012 Btw, det var Fredrik som postet den i tulle tråden, men er faktisk ganske nyttig, da det er ganske så proft test. Danskene er vist heavy duty inne på det der, husker ikke helt hva han skrev ang dem som teste detta. http://www.fdm.dk/autostole/test-2012 Det jeg skulle frem til at for meg og familien min er sikkerheten det som betyr mest. Åssen merke det er på stolen gir jeg litt f i. Klart fett med recaro/ferrari osv men som jeg ser her så har ikke recaro kommet helt på topp desverre. Ta 5 min og titt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Mai 30, 2012 Share Skrevet Mai 30, 2012 Ved kjøp av barnestol er det helt klart sikkerheten til barnet som er det viktigste for meg. Da vi kjøpte barnestoler i 2009/2010 fikk Recaro veldig dårlig omtale og tester og vi styrte unna. Forhåpentlig har dette blitt bedre nå. I Sverige anbefales det at unger sitter bakovervendt til de er 3, helst 4, år gamle. Små barn har veldig tunge hoder i forhold til kroppsvekt og en veldig svak nakke så regnestykket er enkelt. Bedre med en frisk unge enn en som er kvestet for å få sitte behagelig i bilen. Risikoen for død eller alvorlig skade ved kollisjon faller drastisk om ungen sitter bakovervendt. Leste en svensk artikkel om dette for ett års tid siden som jeg kan prøve å finne igjen. Våre unger er nå 3,5år og 1,5 år og begge sitter behagelig bakovervendt. Vi solgte 3-serien og kjøpte 5-serie da unge nummer to kom så begge kunne fortsette å sitte trygt bakovervendt. Når det kommer til ungene sin sikkerhet er ikke jeg villig til å ofre den for min egen komfort i framsetet. Selv om jeg ser fram til den dagen de vil snus så vi får bedre plass framme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2012 leste en test av disse recaro setene for mini`ene , og kom bra ut i en ny test ferrari sitt derimot var kjipe greier og planen er å kjøpe hakket større når ho blir ca 9 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 30, 2012 Share Skrevet Mai 30, 2012 Btw, det var Fredrik som postet den i tulle tråden, men er faktisk ganske nyttig, da det er ganske så proft test. viewtopic.php?f=9&t=179727&p=2427027&hilit=skoler#p2427027 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ls44mm Skrevet Mai 30, 2012 Share Skrevet Mai 30, 2012 leste en test av disse recaro setene for mini`ene , og kom bra ut i en ny test ferrari sitt derimot var kjipe greier og planen er å kjøpe hakket større når ho blir ca 9 mnd Link? Skal ha ny snart jeg å. De vokser ikke liiiite fort nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2012 http://www.epinions.com/review/Baby_Tre ... 24260?sb=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Her kommer fakta: http://m.db.no/2012/06/07/tema/motor/bi ... /21967743/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2012 nå er jenta vår komt til verden og stortrives i Recaro setet har kjørt Oslo-Risør og tilbake , og hun sov som en stein begge veiene Bra kombinasjon av bra bil og bra sete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Denne siden her ville jeg sjekke dersom jeg skulle kjøpe en barnestol. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Grattis med den lille . At de sover på bilturer er gull verdt hilsen en annen nybakt pappa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2012 Grattis med den lille . At de sover på bilturer er gull verdt hilsen en annen nybakt pappa Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå