Stian Skrevet Mars 16, 2021 Share Skrevet Mars 16, 2021 Hei. Nokon nye erfaringar fra dei? Vurderar å kjøpe ein bil der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FransEirik Skrevet Mars 16, 2021 Share Skrevet Mars 16, 2021 10 minutter siden, Stian skrev: Hei. Nokon nye erfaringar fra dei? Vurderar å kjøpe ein bil der.. Jeg opplevde knallbra kundebehandling fra de når jeg kjøpte bil fra de. Veldig godt inntrykk. De har også fulgt meg opp i ettertid for å sørge for at bilen er som den skal. Gir dem terningkast 5. De hadde også mye kule biler der, og de virker som de vet hva som er bra på bmw. De fleste har riktig motor og riktig utstyr eller et spesielt / sjeldent fargevalg. Håper dette hjalp deg. Hvilken bil lurer du på å handle? Stian reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Mars 16, 2021 Share Skrevet Mars 16, 2021 Høyrest bra ut. Den her. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=210900127 Men den har litt slitasje på venstre sida på førarstolen. Og så er det forskjellig fargar på spylardeksla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
terjene Skrevet August 26, 2022 Share Skrevet August 26, 2022 Solgte bil til de i går. Gikk smertefritt. Fikk en grei pris. Signerte kontrakt på morgenen, pengene var på konto etter lunsj, og bilen hentet i løpet av kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LP760 Skrevet September 26, 2022 Share Skrevet September 26, 2022 Har også god erfaring derifra. Kjøpte en 1 serie en gang derifra. Fikk med stor service på kjøpet som jeg kunne ta hos hvem som helst autorisert verksted, hadde bilen i 4 år, ingen problemer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå