Gå til innhold

BMW Zagato Coupé

Share

Anbefalte innlegg

Den så jo kul ut til å begynne med men jeg ble litt skuffet når jeg fikk greie på at det kun er en pimpa Z4 :? Var det ikke bedre at BMW brukte litt mer til på å få laga en passende konkurrent til R8 og SLS, en ny M1 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den så jo kul ut til å begynne med men jeg ble litt skuffet når jeg fikk greie på at det kun er en pimpa Z4 :? Var det ikke bedre at BMW brukte litt mer til på å få laga en passende konkurrent til R8 og SLS, en ny M1 8)

Bilen er i bunn og grunn en designstudie som det så pent står, og er forsåvidt bare en konseptbil. Men ser ingenting galt i at den er basert på Z4. BMW har gjennom tiden hatt flere biler som er basert på hverandre; tidlig e24 er basert på e12. M1 er basert på BMW Turbo, som igjen er basert på en 2002. Z1 basert på e30 etc etc.

Synes også det er helt greit at BMW tester nye beiter. Hvorfor lage biler for et marked konkurrentene allerede har fotfeste i, når du kan lage en for et marked de ikke har feste i. Og uten å ha satt meg altfor mye inn i saken, vil jeg tippe at denne fint kunne utfordret SLS ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...