Stephan.s Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Må innrømme at det er få av BMWs siste generasjoner som har tiltalt meg noe særlig. Så snublet jeg borti BMW Zagato Coupé. DETTE var ett langt steg i riktig retning av hva design angår. https://www.facebook.com/media/set/?set ... 268&type=1 http://www.side3.no/article3406332.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Konge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Føler grillen/nyrene blir hakket for store og for langt ifra hverandre for denne bilen, de dekker liksom nesten hele fronten :S men det er jo en skikkelig sukkerbit for øyet da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Vel.. Not my cup of tea.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Syntes faktisk fronten ser litt skjev ut? Eller er det bare øynene mine? Edit: Altså, lyktene er for skrå-stilte, og står ikke i stil med resten av designet. Som også innebærer grillen osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Selve grillen og bakenden var litt spesiellt. Alt det andre var fulltreff i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Syntes bilen var tøff, den ser litt spesiel ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Arvtageren etter den lille røde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Syns denne var nydelig,men nå liker jo jeg X6 også Endelig går det litt riktig vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 1, 2012 Share Skrevet Juni 1, 2012 Den så jo kul ut til å begynne med men jeg ble litt skuffet når jeg fikk greie på at det kun er en pimpa Z4 Var det ikke bedre at BMW brukte litt mer til på å få laga en passende konkurrent til R8 og SLS, en ny M1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Juni 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2012 Den så jo kul ut til å begynne med men jeg ble litt skuffet når jeg fikk greie på at det kun er en pimpa Z4 Var det ikke bedre at BMW brukte litt mer til på å få laga en passende konkurrent til R8 og SLS, en ny M1 Bilen er i bunn og grunn en designstudie som det så pent står, og er forsåvidt bare en konseptbil. Men ser ingenting galt i at den er basert på Z4. BMW har gjennom tiden hatt flere biler som er basert på hverandre; tidlig e24 er basert på e12. M1 er basert på BMW Turbo, som igjen er basert på en 2002. Z1 basert på e30 etc etc. Synes også det er helt greit at BMW tester nye beiter. Hvorfor lage biler for et marked konkurrentene allerede har fotfeste i, når du kan lage en for et marked de ikke har feste i. Og uten å ha satt meg altfor mye inn i saken, vil jeg tippe at denne fint kunne utfordret SLS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
intention Skrevet Juni 1, 2012 Share Skrevet Juni 1, 2012 I think the car is unique ! here is a clip with the full story about the design and the manufactoring. Its all handmade! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå