Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 128
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg har lest litt om disse elm 327 flere steder. De skal ha varierende kvalitet, mange enheter fungerer ikke i det hele tatt.

Tenkte prøve den fra teknikmagasinet lengst ned i karl johann. Koster jo 300, og selv om det er dobbelt så mye så er det lite penger. I hvert fall hvis den funker dobbelt så ofte, men det er jo ikke sikkert. Slipper jo frakt, men finnes jo på deres nettsider og.

Skrevet

Jeg har 96 E39.. Også har jeg Galaxy s2.. Kan noen legge ut linker til hva jeg trenger for å ta diagnose å eslette feilkoder med TLF?

Gjærne eBay;)

Skrevet

Lest litt og funnet mange typer osv.

Men kan noen gi meg ett svar på hvilket jeg skal kjøpe som kan gjøre koding av lys, sjekk av feilmeldinger, sletting osv.

Tips til kit jeg trenger? :)

Skrevet

Jeg slenger inn en bestilling på OBD så får vi se om det funker. Den har ihvertfall samme protokoller som BMW bruker. Kjekt å ha en slik om også varsellampa på firmabilene også kommer på(toyota hiace)

Skrevet
Angående '03 E39 520D: koblet du den til i motorrommet med overgang eller direkte i OBDII ved rattet? Noen som har fått det til mot E34?

Denne hadde ikke rund plugg i motorrommet, så vi brukte OBD kontakten inne ved rattet.

Fikk koblet til OBD enheten, men fikk ikke inn noe informasjon.

Skrevet

Hei!

Jeg har kjøpt denne OBD2 saken hos Teknikkmagasinet.

Telefonen finner den, men får ikke kommunisert. Taster inn kode 1234 når Torque spør etter kode, men tilkoblingen funker ikke. Noen som har peiling om dingsen er defekt, eller er det et triks for å få koblet til? Adapteret lyser rødt når det er tilkoblet diagnosekontakten på bilen.

Skrevet
Hei!

Jeg har kjøpt denne OBD2 saken hos Teknikkmagasinet.

Telefonen finner den, men får ikke kommunisert. Taster inn kode 1234 når Torque spør etter kode, men tilkoblingen funker ikke. Noen som har peiling om dingsen er defekt, eller er det et triks for å få koblet til? Adapteret lyser rødt når det er tilkoblet diagnosekontakten på bilen.

Kan være at at 6789 funker som kode. Flere ELM327 enheter som har det som kode. Prøv å gå inn på torque først så slå på bluetooth.

Skrevet

Fikk låne en slik OBDII som selges på Dealextreme(en av mange typer ihvertfall. Jeg kan se om jeg finner link om noen er interessert). Testet på E60'n til mor. Funker supert.

Her er ett bilde av hva Torque mener den finner av sensorer som er kommuniserbare:

Screenshot_2013-03-06-21-47-51-1.png

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...