Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 128
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Men fungerer dette via overgang fra 20 til 16 pins ???

Skal gi deg svar på det når jeg får det :)

Supert, for jeg har prøvd på min '97 e39 (som kun har 20-pins kontakt) uten å få det til.

Skrevet

Blir spennende å se om denne funker på E46.

Har 20-pin i motorrommet og obd inni bilen (som kun er til motor-diagnose så burde funke)

Skrevet
Jeg har kjøpt en identisk-utseende som denne: http://www.bildiagnosebutikken.no/elm32 ... droid.html fra eBay, men får den ikke til å funke.

Finns det erfaringer med denne?

Satan for en fortjeneste de har på den der, jeg kjøpte min på ebay for $20, inkl frakt

Helt sykt, jeg kjøpte den ODB2 BT saken de har på Ebay til 140,- det var med kabel fra 20pins til 16pins.

Bildiagnosebutikken skal ha 990,- bare for Odb boksen å da kommer vel frakt i tilegg.

Skrevet

Lukter peeeeen avanse lang vei ;-)

Offtopic, men:

Samme som disse som selger HID-kit rundtomkring til 1500-2000 kroner.

Kanskje bittelitt bedre kvalitet enn VVME, men så går det også 4 komplette VVME-kit pr. ett norsk-solgt eBay-kit :)

Man har råd til å skifte en og annen tenner / pære da :)

(Hadde for øvrig VVME-kit i 2 år uten tegn til feil, før jeg solgte bilen).

Skrevet
Jeg har kjøpt en identisk-utseende som denne: http://www.bildiagnosebutikken.no/elm32 ... droid.html fra eBay, men får den ikke til å funke.

Finns det erfaringer med denne?

Satan for en fortjeneste de har på den der, jeg kjøpte min på ebay for $20, inkl frakt

Helt sykt, jeg kjøpte den ODB2 BT saken de har på Ebay til 140,- det var med kabel fra 20pins til 16pins.

Bildiagnosebutikken skal ha 990,- bare for Odb boksen å da kommer vel frakt i tilegg.

Fikk du til å bruke denne på din 96 523?

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg fikk min for et par dager siden, men bilen har vært på verksted i over 14 dager nå så jeg har ikke fått testet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...