Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 128
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Kjøpte sånn Elm 327 å skulle prøve å bruke den i helgen, men fikk ikke til å "pare" den med telefonen min.. skjønner ikke.. Må jo skrive ett passord? hva skal jeg skrive for att den vil pare da?

Skrevet
Da har jeg prøvd litt med min E39 og den ville ikke kople seg til, fant adapteren via telefonen og den drev å kommuniserte med adapteren, men fikk beskjed om "Is your ignition on"

Dette kan jo være pga at det er ett billig Kina adapter (Enten så virker de, eller så virker de ikke)

Står mer om det her:

http://www.mobili.no/guider/ta-full-kontroll-pa-bilen/

Ok, så du har egentlig mye det samme problemet som meg da, får ikke kontakt med ecu.

Ser i den artikkelen at de ikke hadde fått det til å fungere på en 5 serie ja. Men jeg kjøpte også en obdkey sak, og har akkurat samme problem med den. Har også prøvd med bmw scanner 1.4 kabel. Det eneste jeg får til å virke er carsoft..

Skulle gjerne vist om disse problemene er pga. feil med diagnosepluggen/noen enheter på bilen, eller om bilen rett og slett ikke er kompatibel med denne typen utstyr. Har forsøkt å finne ut om man kan teste diagnosepluggen på noe vis, og funnet litt om diverse spenninger de forskjellige pinnene skal ha, men pluggen min har ikke alle de samme pinnene som vist i forskjellige diagrammer, så blir ikke skikkelig klok på det.

Skrevet
Tror min var 0000 eller 1234.

Prøvd begge deler men.. får prøve å stappe i cd når jeg kommer hjem igjen :)

Skrevet
Tror min var 0000 eller 1234.

Prøvd begge deler men.. får prøve å stappe i cd når jeg kommer hjem igjen :)

Et sted leste jeg på disse kina greiene at det skulle være 5678, men jeg brukte 0000 på begge dingsene.

Skrevet
Liten peiling så må spørre, er det bare å putte denne dingsen inn og la den stå, for kunne lese av på tlf hver gang man kjører?:)

Tror egentlig ikke det er så lurt, fordi jeg puttet min inni og lot den stå noen dager og da fikk jeg feil melding om battery discharged when stationary. Forsvant med engang jeg tok den ut. Så virkersom den stjeler trøm på en måte ved avslått bil. Den typen jeg kjøte vertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...