cab318 Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Heei alle sammen og velkommen til min 318i cab Siden jeg er ny på forumet vil jeg gjerne si litt om meg selv : Gutt på 18 år , bor i drammen. Er litt for interessert i Bmw da Bruker meste av fritiden min på bilen så litt om bilen : 745D Modell : 2006 ----------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Velkommen til bimmers Fin bil du har der, hiv på senk og nye lykter rundt om så blir det bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2012 Velkommen til bimmers Fin bil du har der, hiv på senk og nye lykter rundt om så blir det bra Jo takk Det er akkurat det som er planen. Er bare litt usikker på hvilke lykter Takk for at du skrev Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2012 Noen som har en god oppskrift på hvordan man vasker,polerer og vokser bil ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Velkommen til bimmers Fin bil du har der, hiv på senk og nye lykter rundt om så blir det bra Jo takk Det er akkurat det som er planen. Er bare litt usikker på hvilke lykter Takk for at du skrev Personlig liker jeg originale frontlykter og baklykter med hvit blink... Du kan ta en titt på Glenglen her på forumet sin cab, den funker fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Velkommen til bimmers Fin bil du har der, hiv på senk og nye lykter rundt om så blir det bra +1 og nye lykter er så klart orginale:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2012 da blir det orginale lykter når lønninga kommer Kom gjerne med innspill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Velkommen til forumet og gratulerer med fin bil! ser ut som et kjempe godt utgangspunkt til en bra cab. Personlig så ville jeg godt for senk,felg og nye lykter først ja, det som gjør mest. Videre så må jo M fronten på E36 gjør seg best med den fronten, som de fleste andre BMW'r. men prikken over i'n er å gjøre en liten tvist for å få sin egen vri på sånt og det er opp til degselv å finne ut av nok av inspirasjon å ta av her på forumet Hvis du ikke har sett i denne tråden så anbefaler jeg deg virkelig å gå gjennom den http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f ... etr%C3%A5d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Noen som har en god oppskrift på hvordan man vasker,polerer og vokser bil ? http://www.detailersclub.no/ Her kan du lese deg grønn om dette temaet Flere gode sticky-tråder med mye info på dette området! Gratulerer med fin bil, og velkommen til bimmers! Som de fleste andre har sagt, nye originale lykter foran (kan ikke ha audi wannabe lykter på en bmw ) hehe. Ellers er det senk, felger og M-pakke som gjelder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2012 Velkommen til forumet og gratulerer med fin bil! ser ut som et kjempe godt utgangspunkt til en bra cab.Personlig så ville jeg godt for senk,felg og nye lykter først ja, det som gjør mest. Videre så må jo M fronten på E36 gjør seg best med den fronten, som de fleste andre BMW'r. men prikken over i'n er å gjøre en liten tvist for å få sin egen vri på sånt og det er opp til degselv å finne ut av nok av inspirasjon å ta av her på forumet Hvis du ikke har sett i denne tråden så anbefaler jeg deg virkelig å gå gjennom den viewtopic.php?f=6&t=69122&hilit=e36+bildetr%C3%A5d Takk ja den har potensiale Har fått på orginale lykter i dag , men har jo lyst på m-plast . Ja har et par ideer som jeg vil prøve ut , får se hva som ser best ut. Har sett i den tråden tidligere fant mye fint der , utrolig mye inspirasjon Takk for at du skrev Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2012 Noen som har en god oppskrift på hvordan man vasker,polerer og vokser bil ? http://www.detailersclub.no/ Her kan du lese deg grønn om dette temaet Flere gode sticky-tråder med mye info på dette området! Gratulerer med fin bil, og velkommen til bimmers! Som de fleste andre har sagt, nye originale lykter foran (kan ikke ha audi wannabe lykter på en bmw ) hehe. Ellers er det senk, felger og M-pakke som gjelder! Kjenner til det siden , men føler at det er altfor mange ord og utrykk som jeg ikke forstår Hehhe , tusen takk Har fått tatt av `wannabe lyktene i dag må si at det ble utrolig mye bedre nå Skal investere i m-pakke , men vet ikke hvor det er best å kjøpe , ser at gs-har har det men tenker på passform ? Sett på tråden din , utrolig fiin bil du har Takk for at du skrev Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2012 Da har jeg satt på orginale lykter og oransje blink Hadde en utrolig god morgen i dag : Da jeg kjøpte bilen fikk jeg med et lass av ekstra deler , de så jeg aldri gjennom men da jeg rydda i garasjen lå det jammen meg 2 stk orginale lykter og oransje blink Så da slipper jeg å kjøpe litt bilder Hva syns dere ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Ingen som liker ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 for å si det slik..til å være 18 har du god smak når det gjelder originale lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Ble mye bedre med originale lykter Gratulerer med fin cabriolet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå