Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hehe, greit med strekk ja. Får du klemt de på bilen nå da? ;)

Håper det. Skal ha den ut rimelig snart, så da får en vel prøvd seg fram litt :)

Skrevet

Har fått sveist igjen hullet til ventilene på kantene foran og, da disse var for store til ventilene jeg skal bruke. Så da blir det litt pussing før de blir fuget og satt dekk på :)

IMG_1200_zps09034cf9.jpg

Skrevet
Jeg har tenkt på en ting. Hvorfor ikke montere ventilen på innerringen egentlig? :)

+1 det har jeg trua på, hade blitt fint uten ventiler i banene.. litt kukig å fylle luft bak med de på innsida kanskje men

Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2

Skrevet

Enig med dere i det. Kantene bak er helt nye, så de er uaktuelt og begynne å sveise på uansett. Men det er jo en mulighet foran da, for all del. Men ser kanskje rart ut når man kun har den løsningen foran og ikke bak :P Alpina løsningen er jo heelt genial da ;)

Skrevet

Kan bli tull hvis man kjører store bremser, også hvis den går inntil endeledd! Men går helt sikkert om plasseringen blir riktig! :)

Skrevet

Klart det blir tull om man har store bremser. Men ved en slik mod, så monterer man jo evt ventilen lengst mulig inn eller ut mot kanten, for å unngå en evt kalipper.

Skrevet
Klart det blir tull om man har store bremser. Men ved en slik mod, så monterer man jo evt ventilen lengst mulig inn eller ut mot kanten, for å unngå en evt kalipper.

Tar man den ut kan den lett gå i dempere om man kjører coilovers, nok med balansevekt på felgen det

Skrevet

Disse ventilene er jo ganske geniale hvis man vil ha det nøytralt. Helt flate og så putter man i et påfyllingsrør når man skal fylle på. Er kanskje disse du skal ha Halvor?

FLUSH_MOUNT_VALVE_STEM_.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...