HalvorK Skrevet September 5, 2012 Forfatter Share Skrevet September 5, 2012 Og en liten film som Clausfox slengte sammen etter treffet som var på Gjøvik i helga. Legg merke til den fine introen min I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 Tar ikke kritikk fra deg, for liker ikke bilen din. Neida, just kidding Etter min mening vil fangeren miste noe av formene og bli litt "platt" om jeg sparkler de igjen, vil jeg tro selv hvertfall. Men vil gjerne se resultater om du har planer om å gjøre dette på en fanger. Samtidig, så har jeg ikke helt fått bestemt meg om jeg vil ha tåkelys en gang i framtiden, så da er det greit å ha den muligheten åpen Mere kritikk/tips ønskes. Så finner jeg noe å drive med når jeg har tid Liker den ikke selv heller Ja, men om man beholder kanten som går rundt fangeren, får man et avbrekk uansett, så vil ikke tro det blir så galt. Evt sparkle en side, og så ha CSL kopi hull eller åpent grøftelys på den andre siden. Masse idèer ^^ Jeg har jo sota grøftelys, har det så mørkt der uansett, så vil ikke tro det blir noe forskjell Lurer på fjerne mine grøftelys også jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet September 5, 2012 Forfatter Share Skrevet September 5, 2012 Det ironiske er at jeg har satt inn igjen grøftelys nå. Måtte bare prøve. Moro med litt forandringer. Har og prøvd meg på svarte deksler. Legger ut noen pix ila kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet September 7, 2012 Forfatter Share Skrevet September 7, 2012 (endret) Testa litt forskjellig: Endret November 20, 2021 av HalvorK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 Jeg syns du burde ha gule kurvelys! matcher litt med lyktene også da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 ville kanskje tonet dem litt? så de blir enda likere hovedlamper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 ville kanskje tonet dem litt? så de blir enda likere hovedlamper? Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet September 7, 2012 Forfatter Share Skrevet September 7, 2012 Agreed Har Lamin X precut som passer fog lights Har vært litt usikker på hvordan de er å ha på lykter som allerede er gule, men skal prøve for å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 Nice! Jeg syns faktisk sorte deksler var finest, passa til race-looken på bilen men når det er sagt så er jo denne bilen grom uansett hva du velger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 Blå er og forblir tøffest Halvor mest cleean da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 Gult er kult! Lo litt av dette bildet på SW: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 Deilig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 hmm. sort så ut som oversota grøftlys:D blå funker, og er cleant. om du får gulegrøft til å bli samme nyanse som de i hovedlysa blir det fett:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Blått låkk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet September 9, 2012 Forfatter Share Skrevet September 9, 2012 Se her ja. Moro med litt feedback. Blir nok blå lokk igjen etterhvert. Men skal legge lamin-x på fogs'ene og, for å se hvordan det blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå