HalvorK Skrevet April 23, 2013 Forfatter Skrevet April 23, 2013 Lite stemningsbilde fra istad, etter bilen fikk en runddans med vaskehansken
HalvorK Skrevet April 23, 2013 Forfatter Skrevet April 23, 2013 Lekkert! Er ikke så fryktelig stor fan av E36, men denne er bare nydelig! Hadde nesten vært kult å sett den med TMB... Hehe. Takk Hadde vært moro å sett det, men da må nok lommeboka vokse med noen meter først
Larsinnj Skrevet April 23, 2013 Skrevet April 23, 2013 Kan jo være en mulighet å få prøvd uten å kjøpe da vettu
MagnusHN Skrevet April 23, 2013 Skrevet April 23, 2013 Helt perfekt! Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
HalvorK Skrevet April 24, 2013 Forfatter Skrevet April 24, 2013 Kan jo være en mulighet å få prøvd uten å kjøpe da vettu Må holde meg inne med deg skjønner jeg Takk for tilbakemeldinger folkens Fikk rustfrie bremsestempler fra bimmerworld idag: Også fikk jeg bytta ødelagt ledningsnett til bakluka: Og ny baklukepakning
Jørgen Lie Skrevet April 24, 2013 Skrevet April 24, 2013 ....noen dukket plutselig opp i hodet mitt. Jeg har egentlig vært litt tilbakeholdene med å like E36 i fra "gamle dager". Men, noe sa meg at din faktisk er norges feiteste E36, og jeg har sansen for alt du gjør, både med felger, senk og faktisk vingen! Det kommer stadig opp bilder av bilen din på facebooksider, instagram osv, og den er ufattelig rå! Keep ut the good work
HalvorK Skrevet April 29, 2013 Forfatter Skrevet April 29, 2013 ....noen dukket plutselig opp i hodet mitt. Jeg har egentlig vært litt tilbakeholdene med å like E36 i fra "gamle dager". Men, noe sa meg at din faktisk er norges feiteste E36, og jeg har sansen for alt du gjør, både med felger, senk og faktisk vingen! Det kommer stadig opp bilder av bilen din på facebooksider, instagram osv, og den er ufattelig rå! Keep ut the good work Det var veldig koslige ord fra en med en sykt rå e30. Tusen takk :) Var på cars and coffee en tur igår. Kjempekoslig opplegg, dog det var litt surt og kaldt. Fikk 16 stemmer til people's choice så er fornøyd med det Som sikkert endel fikk med seg har jeg fått på den velkjente cosworth vingen på bilen Så får vi ha på den inntil videre. Likte looken med denne, selvom jeg syns den er mer stilren med lav vinge. Høyden foran er jeg foreløpig ikke helt fornøyd med, men telen har fortsatt ikke sluppet helt taket her på toten. Får se om jeg får justert før vårmønstringen evt. Studsa forsvinner vel også. Ble litt colorcrash så lenge de er røde Takk til sviddgummi for bilder. Dukker nok opp noen rolling shots fra Ole Kristian ila kvelden og
ZhilleN Skrevet April 29, 2013 Skrevet April 29, 2013 Samma plassering av Lower it klistremerke som på min gamle Har du tatt det litt fra den eller? hehe
lasseln Skrevet April 29, 2013 Skrevet April 29, 2013 Ikke noe annet å gjøre enn å bøye seg dypt og elegant for hva du har fått til med denne bilen! Som du nevner ble det litt fargekræsj med rød nuts, men ellers er den perfekt
Torek Skrevet April 29, 2013 Skrevet April 29, 2013 Høyden foran er jeg foreløpig ikke helt fornøyd med, men telen har fortsatt ikke sluppet helt taket her på toten. Får se om jeg får justert før vårmønstringen evt. Studsa forsvinner vel også. Ble litt colorcrash så lenge de er røde Det gleder meg å høre! Jeg nevnte det for Frank, at det var det eneste jeg hadde å utsette på bilen din Ang. røde studs så synes jeg det var dritkult
fizn Skrevet April 29, 2013 Skrevet April 29, 2013 Røde studs ble fargekrasj på denne ja.. Men jaggu en kul krasj, syns du skal ha de jeg!
HalvorK Skrevet April 29, 2013 Forfatter Skrevet April 29, 2013 Samma plassering av Lower it klistremerke som på min gamle Har du tatt det litt fra den eller? hehe Egentlig henta fra Torek det merket der Ikke noe annet å gjøre enn å bøye seg dypt og elegant for hva du har fått til med denne bilen!Som du nevner ble det litt fargekræsj med rød nuts, men ellers er den perfekt Thx Kuul skyss du har og Høyden foran er jeg foreløpig ikke helt fornøyd med, men telen har fortsatt ikke sluppet helt taket her på toten. Får se om jeg får justert før vårmønstringen evt. Studsa forsvinner vel også. Ble litt colorcrash så lenge de er røde Det gleder meg å høre! Jeg nevnte det for Frank, at det var det eneste jeg hadde å utsette på bilen din Ang. røde studs så synes jeg det var dritkult Blir lavere til vårmønstringa. Kjørte med hjelpefjør ifjor, men muulig jeg må da den av i år siden jeg har gått fra 195 - 205. Men har noen runder til og gå på pluss camber da ^^ Røde studs ble fargekrasj på denne ja..Men jaggu en kul krasj, syns du skal ha de jeg! Haha, takk Vi får se a veittu Kom pakke i posten istad. Litt meir details: Før: After:
FTE Skrevet April 29, 2013 Skrevet April 29, 2013 Var artig å få se litt ordentlig på bilen din, så bare så vidt litt på Oslo Motorshow ifjor, men syntes da at du hadde standens feteste, likt med Manne's Volvo Synes studsa var kule jeg, stilig med litt brytning. Feteste strekket bak hadde du iallefall...hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå