Gå til innhold

#335 E36 M3 (Div sysler S.58)


HalvorK
 Share

Anbefalte innlegg

Lekkert! Er ikke så fryktelig stor fan av E36, men denne er bare nydelig! :)

Hadde nesten vært kult å sett den med TMB... :-k:wink:

Hehe. Takk :) Hadde vært moro å sett det, men da må nok lommeboka vokse med noen meter først :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo være en mulighet å få prøvd uten å kjøpe da vettu ;)

Må holde meg inne med deg skjønner jeg :P

Takk for tilbakemeldinger folkens :)

Fikk rustfrie bremsestempler fra bimmerworld idag:

IMG_1269_zpsee3d3b16.jpg

Også fikk jeg bytta ødelagt ledningsnett til bakluka:

IMG_1272_zpsf4f130c2.jpg

IMG_1273_zps5e7832a5.jpg

Og ny baklukepakning :)

IMG_1274_zps7e0b381e.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....noen dukket plutselig opp i hodet mitt. Jeg har egentlig vært litt tilbakeholdene med å like E36 i fra "gamle dager". Men, noe sa meg at din faktisk er norges feiteste E36, og jeg har sansen for alt du gjør, både med felger, senk og faktisk vingen! Det kommer stadig opp bilder av bilen din på facebooksider, instagram osv, og den er ufattelig rå!

Keep ut the good work 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....noen dukket plutselig opp i hodet mitt. Jeg har egentlig vært litt tilbakeholdene med å like E36 i fra "gamle dager". Men, noe sa meg at din faktisk er norges feiteste E36, og jeg har sansen for alt du gjør, både med felger, senk og faktisk vingen! Det kommer stadig opp bilder av bilen din på facebooksider, instagram osv, og den er ufattelig rå!

Keep ut the good work 8)

Det var veldig koslige ord fra en med en sykt rå e30. Tusen takk :) :)

Var på cars and coffee en tur igår. Kjempekoslig opplegg, dog det var litt surt og kaldt. Fikk 16 stemmer til people's choice så er fornøyd med det :)

Som sikkert endel fikk med seg har jeg fått på den velkjente cosworth vingen på bilen :P Så får vi ha på den inntil videre. Likte looken med denne, selvom jeg syns den er mer stilren med lav vinge.

Høyden foran er jeg foreløpig ikke helt fornøyd med, men telen har fortsatt ikke sluppet helt taket her på toten. Får se om jeg får justert før vårmønstringen evt. Studsa forsvinner vel også. Ble litt colorcrash så lenge de er røde :P Takk til sviddgummi for bilder. Dukker nok opp noen rolling shots fra Ole Kristian ila kvelden og

947374_10151449279554065_2131375253_n_zps5f00a16b.jpg

945607_10151449279394065_1144872619_n_zpsc99be0e1.jpg

943472_10151449240714065_730703576_n_zps81347ab3.jpg

922818_10151449240834065_1064608521_n_zps7c712c6f.jpg

923280_10151449247619065_1050405159_n_zpsd301bc57.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyden foran er jeg foreløpig ikke helt fornøyd med, men telen har fortsatt ikke sluppet helt taket her på toten. Får se om jeg får justert før vårmønstringen evt. Studsa forsvinner vel også. Ble litt colorcrash så lenge de er røde :P

Det gleder meg å høre! :D Jeg nevnte det for Frank, at det var det eneste jeg hadde å utsette på bilen din ;)

Ang. røde studs så synes jeg det var dritkult :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samma plassering av Lower it klistremerke som på min gamle :P Har du tatt det litt fra den eller? :P hehe

Egentlig henta fra Torek det merket der :P

Ikke noe annet å gjøre enn å bøye seg dypt og elegant for hva du har fått til med denne bilen!

Som du nevner ble det litt fargekræsj med rød nuts, men ellers er den perfekt :D

Thx :) Kuul skyss du har og :)

Høyden foran er jeg foreløpig ikke helt fornøyd med, men telen har fortsatt ikke sluppet helt taket her på toten. Får se om jeg får justert før vårmønstringen evt. Studsa forsvinner vel også. Ble litt colorcrash så lenge de er røde :P

Det gleder meg å høre! :D Jeg nevnte det for Frank, at det var det eneste jeg hadde å utsette på bilen din ;)

Ang. røde studs så synes jeg det var dritkult :)

Blir lavere til vårmønstringa. Kjørte med hjelpefjør ifjor, men muulig jeg må da den av i år siden jeg har gått fra 195 - 205. Men har noen runder til og gå på pluss camber da ^^

Røde studs ble fargekrasj på denne ja..

Men jaggu en kul krasj, syns du skal ha de jeg! :-D

Haha, takk :P Vi får se a veittu ;)

Kom pakke i posten istad. Litt meir details:

IMG_1282_zpsc0f230a9.jpg

Før:

IMG_1283_zps5f46f4d6.jpg

After:

IMG_1284_zpscaa59a37.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var artig å få se litt ordentlig på bilen din, så bare så vidt litt på Oslo Motorshow ifjor, men syntes da at du hadde standens feteste, likt med Manne's Volvo ;) Synes studsa var kule jeg, stilig med litt brytning. Feteste strekket bak hadde du iallefall...hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • HalvorK changed the title to #335 E36 M3 (Div sysler S.58)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...