HalvorK Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2013 Synes det har dukka opp angel eyes og fjernet soting på lykter jeg? Ser meget bra ut denne bilen!! Gul film er borte. Sotinga er der still Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 Gratulerer med S|W bilde! Også er den jo enda råere nå...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 Ser meget bra ut nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Norges råeste e36 er jeg ganske sikker på! kan jeg spørre hvor du kjøpte den frontleppa til fangern din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Mai 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2013 Thx. Trevligt Kjøpte den fra et firma i USA som jeg verken har sett eller hørt noe fra i ettertid. Bestilte Lamin-X fra de samtidig som jeg kjøpte leppa, men det mottok jeg aldri :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 11, 2013 Share Skrevet Mai 11, 2013 Fant litt gamle bilder Si ifra om jeg skal fjerne de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Mai 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2013 Se her ja, de bildene der har jeg ikke sett selv engang. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 11, 2013 Share Skrevet Mai 11, 2013 Kanskje fordi jeg ikke har linka så mye til albumet Så bare gjennom litt gamle bilder Var noen flere også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Mai 11, 2013 Share Skrevet Mai 11, 2013 Hmmm. Du skulle ikke ha fjernet den gule filmen! Og kanskje prøvd å finne ACS-speil i karbon eller noe slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Mai 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2013 Hmmm. Du skulle ikke ha fjernet den gule filmen! Og kanskje prøvd å finne ACS-speil i karbon eller noe slikt? Hvis du ser på det siste bildet jeg la ut, så ser du at det ikke er gul film på den. Carbondetaljet utvendig blir nok utelukket i mitt eie, men schnitzer speil i bilens farge kunne vært no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Mai 12, 2013 Share Skrevet Mai 12, 2013 Hmmm. Du skulle ikke ha fjernet den gule filmen! Og kanskje prøvd å finne ACS-speil i karbon eller noe slikt? Hvis du ser på det siste bildet jeg la ut, så ser du at det ikke er gul film på den. Hehehe, ja nettopp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Mai 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2013 Ah, my bad. Jeg så på det der formulert som et spørsmål :op Men ja, den blir sånn for now hvertfall. Litt moro med variations syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Mai 12, 2013 Share Skrevet Mai 12, 2013 Var kanskje et klønete valg av smiley og.. Missforstå meg rett, den ser meget bra ut med AE og uten film og, men jeg syntes vertfall den så bedre ut med gul film. Men som du sier, forandring fryder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 12, 2013 Share Skrevet Mai 12, 2013 Jeg synes den HELT KLART er finest uten gul film. Få biler som kler det, synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Mai 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2013 Delte meninger skjønner jeg Anyways, ble premie på GT Gatebil treffet som ble avholdt på Gjøvik igår. Fikk pris for beste stance: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå