Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Synes det har dukka opp angel eyes og fjernet soting på lykter jeg? Ser meget bra ut denne bilen!!

Gul film er borte. Sotinga er der still :)

Skrevet

Norges råeste e36 er jeg ganske sikker på! :P kan jeg spørre hvor du kjøpte den frontleppa til fangern din?

Skrevet

Thx. Trevligt :)

Kjøpte den fra et firma i USA som jeg verken har sett eller hørt noe fra i ettertid. Bestilte Lamin-X fra de samtidig som jeg kjøpte leppa, men det mottok jeg aldri :/

Skrevet
Hmmm. Du skulle ikke ha fjernet den gule filmen! :-k Og kanskje prøvd å finne ACS-speil i karbon eller noe slikt?

Hvis du ser på det siste bildet jeg la ut, så ser du at det ikke er gul film på den. Carbondetaljet utvendig blir nok utelukket i mitt eie, men schnitzer speil i bilens farge kunne vært no :)

Skrevet
Hmmm. Du skulle ikke ha fjernet den gule filmen! :-k Og kanskje prøvd å finne ACS-speil i karbon eller noe slikt?

Hvis du ser på det siste bildet jeg la ut, så ser du at det ikke er gul film på den. :)

Hehehe, ja nettopp! ;)

Skrevet

Ah, my bad. Jeg så på det der formulert som et spørsmål :op Men ja, den blir sånn for now hvertfall. Litt moro med variations syns jeg :)

Skrevet

Var kanskje et klønete valg av smiley og.. :P

Missforstå meg rett, den ser meget bra ut med AE og uten film og, men jeg syntes vertfall den så bedre ut med gul film. Men som du sier, forandring fryder! ;)

Skrevet

Delte meninger skjønner jeg :P Anyways, ble premie på GT Gatebil treffet som ble avholdt på Gjøvik igår. Fikk pris for beste stance:

image_zpscacd7351.jpg

724194B7-61A6-4872-ACD2-33CC1F1B0261-1388-000001D794A63B17_zps05f79163.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...