Pitstop Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 LIKER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Nja var faktisk ikke så gale egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Wow, super kul ! Blir det hello kitty eksos også eller ? Det hadde vært så rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 Wow, super kul ! Blir det hello kitty eksos også eller ? Det hadde vært så rått haha en plass får grensa gå tror jeg http://www.savingadvice.com/images/blog ... t-pipe.bmp tror ikke den passer like bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Jeg synes faktsik at skrikene farger på felger på en mørk bil faktisk er litt fett;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 jeg syns det var tøft jeg, på sin måte de felgene er jo noe av det feteste du kan sette på en e36,går altids ann å bytte farge når enn går lei. vinga var rå, skjeldent å se den høye utgaven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Alt harmonerer bra her på bilen, selv om det er en sprek farge på felgene, så matcher den med den lilla lakken din, og vingen passer godt når du gjør litt spreke ting og drar den litt lenger enn man trenger var litt skeptisk da jeg hørte du skulle komme på treffet på søndag med disse felgene, men roet meg ned litt når du kom rullende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 Alt harmonerer bra her på bilen, selv om det er en sprek farge på felgene, så matcher den med den lilla lakken din, og vingen passer godt når du gjør litt spreke ting og drar den litt lenger enn man trenger var litt skeptisk da jeg hørte du skulle komme på treffet på søndag med disse felgene, men roet meg ned litt når du kom rullende hehe takk for det. veldig mange som var skeptiske til bilen før treffet felga ble lakkert to dager før treffet så var en sjangs og ta men selv synes jeg det ble mye bedre en jeg hadde trodd. må prøve og skille seg litt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Viktig å skille seg litt ut ja;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Syns det ble dritgromt med rosa stjerner jeg, funka fint med fargen på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 Takk for det, har bestemt meg får og lakkere de i løpet av kort tid nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Nå er jeg egentlig litt spent på hvilken farge de får jeg da Skal jeg kjøre uten kapsler ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2012 Nå er jeg egentlig litt spent på hvilken farge de får jeg da Skal jeg kjøre uten kapsler ? blir vel turbin deksler på min bare jeg får bestemt meg får fargen på de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Nå er jeg egentlig litt spent på hvilken farge de får jeg da Skal jeg kjøre uten kapsler ? blir vel turbin deksler på min bare jeg får bestemt meg får fargen på de Rosa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2012 Nå er jeg egentlig litt spent på hvilken farge de får jeg da Skal jeg kjøre uten kapsler ? blir vel turbin deksler på min bare jeg får bestemt meg får fargen på de Rosa? nei de blir enten sølv eller hvite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå