Gå til innhold

E36 "Hello Kitty Edition" Shoot!

Anbefalte innlegg

• Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Alt harmonerer bra her på bilen, selv om det er en sprek farge på felgene, så matcher den med den lilla lakken din, og vingen passer godt når du gjør litt spreke ting og drar den litt lenger enn man trenger ;) var litt skeptisk da jeg hørte du skulle komme på treffet på søndag med disse felgene, men roet meg ned litt når du kom rullende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt harmonerer bra her på bilen, selv om det er en sprek farge på felgene, så matcher den med den lilla lakken din, og vingen passer godt når du gjør litt spreke ting og drar den litt lenger enn man trenger ;) var litt skeptisk da jeg hørte du skulle komme på treffet på søndag med disse felgene, men roet meg ned litt når du kom rullende ;)

hehe takk for det. veldig mange som var skeptiske til bilen før treffet :P felga ble lakkert to dager før treffet så var en sjangs og ta men selv synes jeg det ble mye bedre en jeg hadde trodd. må prøve og skille seg litt ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg egentlig litt spent på hvilken farge de får jeg da :P Skal jeg kjøre uten kapsler ?

blir vel turbin deksler på min bare jeg får bestemt meg får fargen på de :)

Rosa?

nei de blir enten sølv eller hvite :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...