bareformoroskyld Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Jeg lurte på om det er noen som vet hvor sjelden denne bilen er? med dette interiøret? Jeg har bare sett denne som jeg selv eier, og en kompis som hadde en i cab. Bare litt nysgjerrig.. ' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Sikkert en grunn til at det interiøret er sjeldent.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 Nice! Om det blir E46 en gang igjen, skal det være med et slikt interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 Grisefint interiør. Er vel individual cinnamon det heter? Vet at flere i USA farger om interiør i den fargen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 Syns dette interiøret er veldig fint, med unntak av rattet. Liker ikke to farget ratt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 Syns dette interiøret er veldig fint, med unntak av rattet. Liker ikke to farget ratt. + 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 Jeg hadde en special edition i stratusgrau farge og med todelt grått interiør. Så vidt jeg ser, er det bare fargen på interiøret som er forskjellig Edit: her er tråden: viewtopic.php?f=6&t=115991 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 Pent interiør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 9, 2012 Share Skrevet Juni 9, 2012 Gratulerer med lekker bil! Elsker fargene! Har du noen videre planer for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bareformoroskyld Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2012 Jeg hadde en special edition i stratusgrau farge og med todelt grått interiør.Så vidt jeg ser, er det bare fargen på interiøret som er forskjellig Edit: her er tråden: viewtopic.php?f=6&t=115991 ja, helt lik bil og samma utstyret. jeg liker veldig godt fargen på bilen, som skifter avhenging av lyset. men likte også den i grå som du hadde på din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bareformoroskyld Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2012 Gratulerer med lekker bil! Elsker fargene! Har du noen videre planer for den? Planene mine for bilen: Nye felger, tenkte kanskje M3 felgene passer fint på dem. Sota ruter ESS tuning foreløpig. har du noen forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Ville ikke gjort så mye med en bil som er så riktig originalt. Ekte M3-speil og 2-rørs eksos hadde blitt pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Det interiøret løftet bilen veldig! Blir bra når du får gjennomført planene. Men må senke hvis du skal ha andre hjul, ellers så blir det stylte-stuk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bareformoroskyld Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2012 trenger egentlig ikke å gjøre så mye med bilen, jeg syns at bilen skal være orginalt. men hvis jeg skal ha felger så må jeg selvfølgelig ha senkesett. evt. valse hjulbuen. Tenkte 19" 9,5 bak og 8.5 foran, med 265 dekk. har testet det før og da subbet det skikkelig:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bareformoroskyld Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2012 Syns dette interiøret er veldig fint, med unntak av rattet. Liker ikke to farget ratt. Jeg er enig med deg. Brunfargen flasser av og det er litt trist. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå