Tore Diesel Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Etter å ha solgt min Alpina D3 i Juli 2010, er endelig nytt Bmw kjøp, så godt som i boks! Blir deilig å endelig få noe nyere enn min 94' 325 tds på gården igjen! Fortsettelse følger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Du din snik Nå er jeg spent!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 Dette blir spennende... en av forumets gamle profiler er tilbake med ny BMW... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2012 Ja Fredrik, jeg er nå tilbake etter et par år uten særlig aktivitet! Hyggelig at jeg har blitt lagt merke til da! Etter en relativ kostbar skilsmisse, så har jeg de siste 2 åra sett meg nødt til å holde meg til min trofaste gamle 325 tds! Vil på ingen måte skyve forventningene deres opp her, men jeg gleder meg til å endelig få, en for meg ny Bmw inn på gårdsplassen igjen! Bilen er hvertfall godt utstyrt, og er for meg riktig utgangspunkt i nåværende familiesituasjon med 5 i familiemedlemmer. Kommer til å holde dere oppdatert, etterhvert som bilen kommer meg i hende, og når oppgraderinger skjer! Ikke legg for mye vekt på bilen på bildene, men har et sterkt ønske for slike hjul: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 Ooh,det var fete hjul blir det F10 nå,eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2012 Hadde økonomien tillatt det, så hadde jeg satsa på F11, men desverre! Når såpass er sagt, så er det vel kanskje noen som kan gjette seg fram til hvilken modell jeg ender opp på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juni 9, 2012 Share Skrevet Juni 9, 2012 Velkommen tilbake, blir det en fresh E61 da kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2012 Takker Kjennern! Ikke akkurat bom med E61 nei! Skulle kanskje hatt ennå litt mer motor enn det som dukker opp, men kontoen min passer ikke akkurat som hånd i hanske med avgiftsnorge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Juni 9, 2012 Share Skrevet Juni 9, 2012 Vossen er bare så digg!!! Forhandleren som jeg kjøpte mine Vertini Concave Magic av er også forhandler av Vossen. De har noen sett inne og de er faen så råe. Har grini til meg ett iPhone cover fra Vossen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2012 Få se coveret da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Juni 10, 2012 Share Skrevet Juni 10, 2012 http://www.atomiciphonecase.com/ Vossen leverer disse med egen logo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 10, 2012 Share Skrevet Juni 10, 2012 Hehe, uansett hva det er så er det iallfall en BMW og det lover godt Må si jeg er litt spent selv her nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Juni 10, 2012 Share Skrevet Juni 10, 2012 Bare å kjøre på med Vossen, uansett bil. Holder selv på å spare opp til Vossen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jbrauten Skrevet Juni 10, 2012 Share Skrevet Juni 10, 2012 Vossen funker fint på bmw det ja! (Ikke min bil nei, men sjefen sin) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 10, 2012 Share Skrevet Juni 10, 2012 Synes vossen felger ser så spinkle ut...samme med Advan felger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå