gl_sollid Skrevet Juni 10, 2012 Skrevet Juni 10, 2012 Denne feilmeldingen kommer opp i displayet med ujevne mellomrommet. Forsvinner også av seg selv, før det dukker opp igjen. Noen som har opplevd dette problemet selv? Hva kan det være?
Reef89 Skrevet Juni 10, 2012 Skrevet Juni 10, 2012 Har du gjort et forsøk på å bytte pære??? Ville heller sjekket kontakten bak lykten siden meldingen kommer og går. hadde også slik feil på de gammle lyktene mine. Da var det dårlig kontakt i ene sokkelen.
HMW Skrevet Juni 10, 2012 Skrevet Juni 10, 2012 Greit å gjøre samtidig. Tråden i pærene ryker ofte slik at de kan fortsatt få kontakt til tider. Uansett en selvfølge å prøve før en ber om hjelp, men det kan jo være han har gjort uten å informere om det.
gl_sollid Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Skrevet Juni 11, 2012 Sendte mail til Strandveien Auto i Trondheim angående dette problemet. Fikk følgende svar: Takk for henvendelsen. Problemet skyldes brudd i kabelstammen fra bilens karosseri i overgangen til bakluken. Vi må skifte ut deler av kabelstammen på begge sider fra bakluken og fram til karosseriet. Prisen for denne jobben er kr. 13.000.- Vennligst gi meg tilbakemelding. Noe forslag til hvordan man skal få fikset dette rimeligere:P ?
Tom K Skrevet Juni 11, 2012 Skrevet Juni 11, 2012 send meg mail adr på pm så skal jeg hjelpe deg, 13 000,- for en jobb som tar en snau time skulle vært straffet med pisk og grovsalt
HMW Skrevet Juni 11, 2012 Skrevet Juni 11, 2012 Flere tråder på forum om hvordan du fikser dette selv, evt med en kompis som er mer glad i ledninger. Forholdsvis enkelt!
gl_sollid Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Skrevet Juni 11, 2012 Vet dere av noen i Trondheimsområdet som har kompetansen til å ta dette for meg?
HMW Skrevet Juni 11, 2012 Skrevet Juni 11, 2012 Autoline Meråker AS Stormyra, 7530 Meråker Tlf 74 81 22 00 Fax 74 81 12 00 Har god erfaring med disse... virker som det er ryddige folk!
gl_sollid Skrevet Juni 23, 2012 Forfatter Skrevet Juni 23, 2012 Hei. Var på Bmw-verksted denne uken og feilsøkte. De konkluderer med kabelbrudd. De konkluderte først også med at det var dette som gjorde at sentrallås ikke fungerte, men etter å ha byttet antenneforsterker, så fungerer den igjen. Kommer fortsatt opp hyppig feilmelding på "brakelight right failure". Kan det være at det ikke er kabelbrudd likevell, men bare pærer som må byttes? De fant en pære bak på høyre side som ikke fungerte, men de hadde faktisk ikke ny inne så fikk ikke byttet den. Strandveien auto skal ha i overkant av 10 000 kroner for å utbedre kabelbrudd....Må da finnes noen andre som kan gjøre dette for en billigere penge?
Hpi Skrevet Juni 23, 2012 Skrevet Juni 23, 2012 Tom K tilbyr seg å hjelpe lenger oppe i tråden. Har du vært i kontakt med han?
HMW Skrevet Juni 23, 2012 Skrevet Juni 23, 2012 Kabelen som det er brudd i får kontakt nå og da.. Derfor meldingen kommer opp. Har det samme på min, bare at det er skilt lys.
gl_sollid Skrevet Juni 23, 2012 Forfatter Skrevet Juni 23, 2012 Vært i kontakt med han, og har fått en brusanvisning for å gjøre jobben. Er ikke så veldig inne på dette selv, så vil helst at noen andre tar det. HMSW: Planer for hvordan du skal løse ditt problem?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå