Gå til innhold

Dekk dim på 8,5 felg?

Henryk
 Share

Anbefalte innlegg

Nå har jeg 17 tommere på min e34 men e39 har større hjulbuer? jeg bruker 235-45-17, så går sikkert det samme på din bare med 18",

du kan sikkert gå for 40 profil også, da blir ikke komforen ofret så veldig mye, men 45 passer fint for min del ;)

Kommer jo og litt an på om du vil ha dekkstrekk også :) da kan du sikkert gå for 205-40-18 ellerno, er ikke ekspert selv men bare forslag ;)

Edit: felgene mine er 8 1/2 "og har lik dim på alle fire dekk, da er det bare å bytte om når to dekk blir slitt, flytte om på de ;)

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte og gå for 40 i profilen, trur det blir greit. Er egentlig ikke ute etter dekkstrekk, men lurer på om jeg skal kjøre med like fram og bak eller litt breiere bak en forran.:) Så kanskje 235/40 og 245/40 blir greit da? Er jo ute etter og beholde komforten og. Har kun kjørt med breiere felger bak en forran på e39 før, så da lurer jeg på litt hva som blir best når alle fire hjul har lik bredde på 8,5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte og gå for 40 i profilen, trur det blir greit. Er egentlig ikke ute etter dekkstrekk, men lurer på om jeg skal kjøre med like fram og bak eller litt breiere bak en forran.:) Så kanskje 235/40 og 245/40 blir greit da? Er jo ute etter og beholde komforten og. Har kun kjørt med breiere felger bak en forran på e39 før, så da lurer jeg på litt hva som blir best når alle fire hjul har lik bredde på 8,5

Gjør ingen ting å ha lik bak som forran, blir bare praktisk bedre da de er like breie, hvis bakhjulene er slitt mer en frammhjulene og du bare trenger å bytte to dekk, setter du de nye forran og de som var forran bak, hvis dette ga mening ^^'

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...