Gå til innhold

Hva vasker du endestussene dine med?

Boddiz
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

De vasker jeg selvsagt ikke, de skal skjules mest mulig:).

Det kommer helt ann på bilen, biler som orginalt har skjulte stusser skal fortsatt ha det. Det teiteste jeg ser er E39er med endestusser som det er saga plass til i fangern bak, gyselig!! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer helt ann på bilen, biler som orginalt har skjulte stusser skal fortsatt ha det. Det teiteste jeg ser er E39er med endestusser som det er saga plass til i fangern bak, gyselig!! :evil:

Eller enda verre... m5-eksos på ikke-m5 :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller enda verre... m5-eksos på ikke-m5 :lol:

Hehe ja, det er helt fullstendig på trynet. Så en E60 520I som bortsett fra M-sport var helt vanlig men hadde M5 eksos og "M5" emblem bak #-o

Så eksos skal være skjult på e38 og? :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Slik jeg ser det så skal det det. Går noen E38er her i byen med stuss på hver side bak eller dobble stusser på hver side og samtlige er Litauen registrerte 725TDS og 728I (på LPG gass :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E39 har da utskjæring til endestuss i fangeren originalt.

Det var til og med utskjæring på dieselbrakka mi hvor endestussen såvidt rakk frem til fangeren.

IMG_4793.jpg

Finner bilder av enkelte e39 med skjulte stusser når jeg googler, men det virker som det har sammenheng med hvilken motor den har og om den har standardfanger eller m-tech.

Det er stort sett US biler med standardfanger jeg finner uten utskjæring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var til og med utskjæring på dieselbrakka mi hvor endestussen såvidt rakk frem til fangeren.

[ Bilde ]

Finner bilder av enkelte e39 med skjulte stusser når jeg googler, men det virker som det har sammenheng med hvilken motor den har og om den har standardfanger eller m-tech.

Det der er vel aerodynamic-fanger?

Min 2001 E39 sedan har ikke utskjæring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ Bilde ]

Trodde jeg ikke trengte å nevne dette på et BMW forum men E39 Touring har merklig nok synlig stuss og utskjæring i fangern orginalt, trodde folket her inne visste slikt jeg :wink: Dette gjelder forøvrig alle motoralternativer, er kun sedan som har skjult stuss på E39 (uansett motoralternativ) M5 ser jeg bort i fra i denne sammenheng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prickbort er antageligvis en av de aller beste avfettingene mot asfaltflekker, sot og oljegrums. Driten rett og slett bare renner av. Vannløselige og såkalte miljøavfettinger er ikke i nærheten så gode mot dette. Den er i tillegg mild mot voks. Selges på diverse bensinstasjoner, bilrekvisitabutikker og flere nettbutikker. Google det og bestill like greit 5-10 liter med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prickbort er antageligvis en av de aller beste avfettingene mot asfaltflekker, sot og oljegrums. Driten rett og slett bare renner av. Vannløselige og såkalte miljøavfettinger er ikke i nærheten så gode mot dette. Den er i tillegg mild mot voks. Selges på diverse bensinstasjoner, bilrekvisitabutikker og flere nettbutikker. Google det og bestill like greit 5-10 liter med en gang.

Prickbort er veldig bra og en avfetting jeg har sverget til (nå avfetter jeg ikke bilen ofte da pga voksen) Men etter å ha prøvd Iron X så må jeg si den gjorde jobben hakket bedre, men denne egner seg igrunn til vasking før polering :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...