fish Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Sorry folkens, kan ikke la være.. Sånn ut i fra topic; På den eldste i "garasjen" bruker jeg Asan Mild Intimvask og på den yngste i "garsjen" går det i Natusan... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Sorry folkens, kan ikke la være.. Sånn ut i fra topic;På den eldste i "garasjen" bruker jeg Asan Mild Intimvask og på den yngste i "garsjen" går det i Natusan... Hehehe Good one Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 autosol bruker jeg, funker som faen. bare å pusse ivei til det blir blankt og fint!. fåes kjøpt på de fleste "handy" butikker:) Du kom meg i forkjøpet! Bruker stort sett Autosol på alt jeg vil ha blankt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drunken_M Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 Dr.greve intimvask Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 Noen som vet om en nettbutikk som har Prickbort? Scandicshine fører ikke dette produktet lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Juni 15, 2012 Share Skrevet Juni 15, 2012 Siden du har lokal tilhørighet, Mekonomen og Shell Humør. Ellers selger bilnerden.no til bra priser. Snart på tide å bestille en ny tiliter for min del. Genialt produkt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 15, 2012 Share Skrevet Juni 15, 2012 Da kan jeg meddele at jeg har prøvd med P21S. Og det funka sinnsykt godt. Ingen tvil hva jeg skal bruke fremover nå nei. Trengte ikke bruke svampe ller noenting. Bare spyle av etterpå. Sånn ble det til slutt etter litt ekstra shinings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 Siden du har lokal tilhørighet, Mekonomen og Shell Humør. Ellers selger bilnerden.no til bra priser. Snart på tide å bestille en ny tiliter for min del. Genialt produkt! Takk for tipset. Må sette ihop en handleliste snart Stig: Ble meget bra det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå