vicky81 Skrevet Juni 13, 2012 Skrevet Juni 13, 2012 Hei Jeg har en e60 hvor hele bilen rister når jeg er oppi 80km/t eller mer. Tenkte først at hjulene trenger avbalansering, men det hjalp ikke. Prøvde hjulene fra en annen e60 men det hjalp dessverre heller ikke. Satte bilen bort til service og ba verkstedet se på det, men de sier alt er tight å fint, ingen slakk i forstillingsdeler.. Hva kan det være tro?? Har også en kamerat med e39 som har problemer. Kamakselføleren på hans 99mod 520ia ryker ofte, dvs de holder maks 1 år. Med diagnoseapparatet får vi feilkode på kamakselføleren. Bilen går veldig fint, den starter også lett når det er kald motor. MEN ved varm motor så stopper motoren når han slipper gasspedalen etter å ha ligget i gjevt turtall en lengre periode. Bilen er også vanskelig å få start på ved varm motor. Det er blitt byttet luftmengdemåler på bilen. Det er olje på kamakselføleren når vi tar den ut. Skal det være olje på den? På forhånd takk for hjelpen.
Reef89 Skrevet Juni 13, 2012 Skrevet Juni 13, 2012 Tipper det er sånn som jeg hadde på min, nye bremseskiver.
vicky81 Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Skrevet Juni 13, 2012 Er det original kamakselføler? Første gangen ble det kjøpt uorginal hos GS, men de andre gangene ble det bestilt orginale. Bytt veiv føler også Hvorfor det? Får ingen feilmelding på den... Tipper det er sånn som jeg hadde på min, nye bremseskiver. Hmm, men det er ingen pulsering i pedalen ved hard oppbremsing. Hadde du det?
Kennethe34 Skrevet Juni 13, 2012 Skrevet Juni 13, 2012 Ang den vibrasjonen, er vel ikke E39 felger du har på bilen? Isåffal må du ha senterringer
vicky81 Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Skrevet Juni 13, 2012 Ang den vibrasjonen, er vel ikke E39 felger du har på bilen? Isåffal må du ha senterringer [/quoteHar senterring, byttet ut de når jeg la om til sommerdekk siden jeg mistenkte at de forårsaker vibrasjoner.
vegard89 Skrevet Juni 13, 2012 Skrevet Juni 13, 2012 Er ikke alltid feil kommer opp sellom veiføler eller lignende er deffekt.. eller så og si er på vei til å ta kvelden.
D.Toft Skrevet Juni 13, 2012 Skrevet Juni 13, 2012 så lenge du har problemer med at bilen stopper og er vanskelig å starte, så er det veivføleren. hilsen en som ikke har slike problemer etter å ha byttet veivføler
aloebiz.net Skrevet Juni 13, 2012 Skrevet Juni 13, 2012 så lenge du har problemer med at bilen stopper og er vanskelig å starte, så er det veivføleren.hilsen en som ikke har slike problemer etter å ha byttet veivføler Jeg snakker også av erfaring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå