tordah Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Hvordan spiser du da? Og hva? Lite og sjeldent Havregrøt er jo veldig billig, men er jo bare vomfyll. Merker man blir slapp og "dårlig" i kroppen av å bare spise grøt og spaghetti. Skal hjem i høstferien, gleder meg til å spise skikkelig mat igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Slanket og slanket. Hentet en 2012 Skoda Superb i dag. Dog er jeg en E92 fattigere. Masse materialer har slanket den idag, og de siste ukene. Nå skal jeg ned og hente oppvaskmaskin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 450 stk dvd filmer og 20 blueray Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellhans Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Kjøp meg en BMW 520 dat 2010 til over 350000 kr så nå er jeg blakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Original mtech mesh grill og spyd til E39en! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S:M:G Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Kostet på bilparken videre forsikringer. Så hadde jeg tydeligvis glemt nrklisensen i sommer så der røk jeg på litt ekstra. Godt det er kort mellom kontopåfyll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 5, 2013 Share Skrevet Oktober 5, 2013 -Prøveskilt -Bensin til uøkonomisk langtur og kjøring med MB V8 bensin -Høgglanspolerte med nylakkert senter Borbet T 8+9,5x17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 I dag kom pakken fra cleanyourcar.co.uk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 En helt ny Nissan Leaf. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Leafe? Leaf. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Nye vinterdekk så nå kan snøen komme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Nye vinterdekk så nå kan snøen komme Snø tar seg best ut på julekort handsome og Thundercoil reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet Oktober 12, 2013 Share Skrevet Oktober 12, 2013 Har slanket lommeboken godt siste uka på 5'ern. Whispbar takbøyler (ligger veeldig lavt på rails), Original Bmw takboks, nye Nokian Z-Line sommerdekk som jeg monterte før langtur helt til sør sverige og montert hengerfeste hos Lars Persson "Dragkulan.se". Ellers Ullared og Ikea og fyllt opp takboksa:). Så nå er jeg klar for å reise Offshore igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 I dag kom pakken fra cleanyourcar.co.uk Hvordan syntes du Cleanyourcar er i forhold til f.eks. Shinearama eller Elitecarcare? På Shinearama har man jo rabattkode dersom man er medlem på Detailersclub Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Handlet mat for 2600kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå