carlhaakon Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 Da har man valset buene til glenn, samt at han har rygga på bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 Da har man valset buene til glenn, samt at han har rygga på bilen min Way to go Glenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 Åhhh nå ble den deilig med senken og hartge hjula. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 Da har man valset buene til glenn, samt at han har rygga på bilen min Hvordan gikk det med skjermer og bil? Valsa mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2012 Gikk veldig bra Bilen til CarlHaakon sto bak min mens vi jobbet, når vi hadde satt ned bilen min så skulle jeg stramme over boltene rullet den bakover og inn i bilen til CH :S heldigvis ble det ingen skader eller merker svettet litt da hehe Kommer bilder i morgen! nå er bilen helt jevelig møkkete pga regnværet og trenger vask Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 Gleder meg til bilder Glenn, for dette ser lovende ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2012 Lite stemningsbilde fra jeg var innom hos "Shjøll Tuning" og fikk valset litt Ikke minst bakhjulet med litt strekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2012 Blir vask og photoshoot i morgen med Kny så da kommer det bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juli 11, 2012 Share Skrevet Juli 11, 2012 resultatet er tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 Hvor holder dere til idag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2012 Hvor holder dere til idag? Er hjemme idag jeg ring hvis det er noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 dette blir fett, må følge med her også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2012 Har vert litt stille på bil fronten pga ferie og andre ting for meg men fikk på et par mods idag! -LaminX tint på hovedlyktene og tåkelys. -Lakkert grill sort matt. også litt bilder av morroa! Før og etter på lyktfilm: Før og etter av grillen: Også litt av hele skjønnheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 Naaaajs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 Det der gjorde myye. Ser mye sintere ut i fronten nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå