Glenglen Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2013 Nyyyyydelig tralle du har, Glenn! :D Når er neste treff du skal på? Blir nok GS Bildeler's treff i Bud det ca 1 mnd til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Hehe, kult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2013 Tok en liten shoot for meg selv idag lenge siden jeg har knipset litt bilder selv. enjoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Looks nice, sir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Wow, hvilket kamera brukte du? Og hvorfor har du sladda skiltnr. på et par av bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian.N Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 er vanligvis ikke cab fan, men Denne var jo kjempelekker! orginale lykter er det peneste, ikke finn på å bytt! er det ekte hartge hjul? ser som sagt meget bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Den bilen er virkelig deilig Glenn! Sykt pent Skal vel ikke ha flere stickers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Meget pent men kan du space ut hjula ?? Eller blir den helt ubrukelig da ?? Ser ut som den kunne trengt en liten spacer bak og litt større foran 5mm bak kanskje og 8mm forran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2013 Looks nice, sir! Takk Wow, hvilket kamera brukte du? Og hvorfor har du sladda skiltnr. på et par av bildene? Jeg har et Nikon D200 også brukte jeg 50mm linse på disse bildene Skiltnr lekte jeg litt med på det ene bildet for morro skyld hehe er vanligvis ikke cab fan, men Denne var jo kjempelekker!orginale lykter er det peneste, ikke finn på å bytt! er det ekte hartge hjul? ser som sagt meget bra ut Tusen takk De lyktene blir på vet du, skal ikke bruke annet enn original deler jeg. Er OZ Hartge hjul ja kjøpt av godeste ToreK her på forumet Den bilen er virkelig deilig Glenn! Sykt pent Skal vel ikke ha flere stickers? Takk igjen kommer nok ikke mere stickers nei. må være clean Meget pent men kan du space ut hjula ?? Eller blir den helt ubrukelig da ?? Ser ut som den kunne trengt en liten spacer bak og litt større foran 5mm bak kanskje og 8mm forran Takk Har tenkt mye på dette jeg også, men bak føler jeg at fitmenten er helt perfekt. Forran er den godt innenfor bua og ja tåler litt spacere, men får se hva som skjer fremover Er veldig komfortabel å kjøre når ingenting subber hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 Peent Liten spacer foran tenkte jeg og når jeg se den på cars&coffee, men bak sitter det som et skudd Forresten, leste at du har supersport black evolution. Er disse stive? vurderer FK eller Supersport til min, og etter hva jeg har lest er ikke FK like stive som SS. Og vil helst slippe subbing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2013 jeg ville ikke kjøpt de jeg har nå en gang til, men det er pga hjelpe fjøra som ikke har en sentrerings støtte. Det jeg mener er at originalt er det fjør skåler som holder alt på plass. men her er det ingenting, bare presset mellom topp og bunn av demper. dette gjør at fjøra sklir rundt på demperen og hopper ut av senter og lager unødvendige "klunge" lyder. Men ellers er det stivt nok i massevis for meg. subber aldri i hjulbuer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manovi Skrevet Mai 11, 2013 Share Skrevet Mai 11, 2013 Awesome cab bro ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mai 11, 2013 Share Skrevet Mai 11, 2013 jeg ville ikke kjøpt de jeg har nå en gang til, men det er pga hjelpe fjøra som ikke har en sentrerings støtte. Det jeg mener er at originalt er det fjør skåler som holder alt på plass. men her er det ingenting, bare presset mellom topp og bunn av demper. dette gjør at fjøra sklir rundt på demperen og hopper ut av senter og lager unødvendige "klunge" lyder. Men ellers er det stivt nok i massevis for meg. subber aldri i hjulbuer Hmm, det hørtes ikke bra ut. Men har sett at supersport har noen kit med fjærer som er breiere og kon, og andre sett som er vanlige rette. hvordan ser dine ut? det har kanskje ikke noe med det problemet å gjøre men. hjelpeføra går vel ann å fjerne, ville det hjelpa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2013 Slik ser de ut. legg merke til demperne forran og fjørene har ingenting på toppen. går rett i tårnlageret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mai 11, 2013 Share Skrevet Mai 11, 2013 silky smooth cab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå