Gå til innhold

Glenn's E36 328i Cab

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 454
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Meget pent :) men kan du space ut hjula ?? Eller blir den helt ubrukelig da ?? Ser ut som den kunne trengt en liten spacer bak og litt større foran :P 5mm bak kanskje og 8mm forran :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Looks nice, sir! :applause:

Takk :D

Wow, hvilket kamera brukte du? Og hvorfor har du sladda skiltnr. på et par av bildene? :P

Jeg har et Nikon D200 også brukte jeg 50mm linse på disse bildene :)

Skiltnr lekte jeg litt med på det ene bildet for morro skyld hehe

er vanligvis ikke cab fan, men Denne var jo kjempelekker!

orginale lykter er det peneste, ikke finn på å bytt!

er det ekte hartge hjul? ser som sagt meget bra ut :)

Tusen takk :D

De lyktene blir på vet du, skal ikke bruke annet enn original deler jeg.

Er OZ Hartge hjul ja ;) kjøpt av godeste ToreK her på forumet

Den bilen er virkelig deilig Glenn! Sykt pent :applause:

Skal vel ikke ha flere stickers? :?

Takk igjen :) kommer nok ikke mere stickers nei. må være clean

Meget pent :) men kan du space ut hjula ?? Eller blir den helt ubrukelig da ?? Ser ut som den kunne trengt en liten spacer bak og litt større foran :P 5mm bak kanskje og 8mm forran :P

Takk :)

Har tenkt mye på dette jeg også, men bak føler jeg at fitmenten er helt perfekt.

Forran er den godt innenfor bua og ja tåler litt spacere, men får se hva som skjer fremover ;)

Er veldig komfortabel å kjøre når ingenting subber hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peent :applause: Liten spacer foran tenkte jeg og når jeg se den på cars&coffee, men bak sitter det som et skudd :)

Forresten, leste at du har supersport black evolution. Er disse stive? vurderer FK eller Supersport til min, og etter hva jeg har lest er ikke FK like stive som SS. Og vil helst slippe subbing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville ikke kjøpt de jeg har nå en gang til, men det er pga hjelpe fjøra som ikke har en sentrerings støtte.

Det jeg mener er at originalt er det fjør skåler som holder alt på plass. men her er det ingenting, bare presset mellom topp og bunn av demper. dette gjør at fjøra sklir rundt på demperen og hopper ut av senter og lager unødvendige "klunge" lyder.

Men ellers er det stivt nok i massevis for meg. subber aldri i hjulbuer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville ikke kjøpt de jeg har nå en gang til, men det er pga hjelpe fjøra som ikke har en sentrerings støtte.

Det jeg mener er at originalt er det fjør skåler som holder alt på plass. men her er det ingenting, bare presset mellom topp og bunn av demper. dette gjør at fjøra sklir rundt på demperen og hopper ut av senter og lager unødvendige "klunge" lyder.

Men ellers er det stivt nok i massevis for meg. subber aldri i hjulbuer :)

Hmm, det hørtes ikke bra ut. Men har sett at supersport har noen kit med fjærer som er breiere og kon, og andre sett som er vanlige rette. hvordan ser dine ut? det har kanskje ikke noe med det problemet å gjøre men.

hjelpeføra går vel ann å fjerne, ville det hjelpa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...