BMW E30 325 Skrevet Mai 11, 2013 Share Skrevet Mai 11, 2013 Bilen er rå hærlig ! litt spacer fram, så blir det spot on , gleder meg til å se den på Bud (?) No ofence Glen, men Henrik - jeg har aldri hørt noe positivt om supersport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2013 Må nok oppgradere til bags en gang er ork å kjøre så lavt som jeg er nå som daily driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 12, 2013 Share Skrevet Mai 12, 2013 Bilen er rå hærlig ! litt spacer fram, så blir det spot on , gleder meg til å se den på Bud (?)No ofence Glen, men Henrik - jeg har aldri hørt noe positivt om supersport Stemmer for spacer forran jeg å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2013 Er inne på tanken om å kjøpe et spacer kit med sentrering og lengre bolter. Jeg må også ha lave hoder på boltene for å få på senter dekselet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 21, 2013 Share Skrevet Mai 21, 2013 No ofence Glen, men Henrik - jeg har aldri hørt noe positivt om supersport Sett i forhold til hva det koster(til audi iallefall), så synes jeg det er et godt senkesett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mai 21, 2013 Share Skrevet Mai 21, 2013 Enig med Tore! Skulle vært litt stivere bak, men kan ikke klage til den prisen Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 21, 2013 Share Skrevet Mai 21, 2013 var veldig fornøyd med supersport på 523'n iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2013 Til helgen skal jeg prøve å cab'e hele veien fra Tønsberg til GS Bildeler treffet i Bud Kjørestrekning:630,3 km Kjøretid ca:7t 58 min Tid på ferge ca:10 min Blir nok en del stopp, så kommer nok til å bli mer 10t +. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorentzose Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Da ses vi vell på bud da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 hvordan gikk cabinga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 hvordan gikk cabinga? Glenn klarte dette han, enda vi møtte på regn og dårlig vær på veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2013 Kjørte hele veien opp med taket nede Ble 13t og rundt 70 mil pga omkjøring. Ble solbrent på østlandet, frøys på fjellet og kjørte et par timer i regn på innspurten mot Bud Var ingen som tok bilde av meg dessverre, men her er et bilde fra felleskjøringa i Bud over atlanterhavs veien. Vant ikke pokal, men et gavekort på felgpakke fra GS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 Stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 Gratulerer Glenn Spennende å se hva som skjer videre her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2013 Skjer "Stance at the boarder" til helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå