Jørgen Lie Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 Da var E91`n solgt, grunnet større husprosjekt. Trolig en litt bedre investering å koste på huset nå, enn å ha en bil som faller i verdi og pris Hadde starta søket etter ny bil før jeg solgt, og fulgt med litt på markedet og hvilke priser som var normale for den enkelte bil med div utstyrsnivå.. Heldigvis, så fant jeg en bil som hadde både latmannsgir, M-Sport pakke, avtagbart hengerfeste, var forholdsvis nærme der jeg holder til osv. 2002 Mod E46 320dat falt valget på. Bilen har rullet 260.000km, men den bærer ikke preg av det i det hele tatt. Det den bærer preg av, er vedlikehold og normal/fin bruk. Første 150.000km ble den langkjørt av en selger, og frem til da er alle servicer tatt hos BMW en plass på Østlandet (husker ikke hva det het i farten). Men, også etter den tid har bilen vært godt ivaretatt. Den har faktisk servicehefte frem til dags dato, og det skal jeg også fortsette med.! Siste eier jobber på GS på Bud, og har gjort utrolig mye med bilen, for å ligge foran de typiske barnesykdommene som disse har en tendens til å få. Han har alltid ligget et steg foran med utbytting av slitedeler, rengjøring og vedlikehold.. Av utstyr er det M-Sport eksteriør og interiør (strøkent!!!), oppgraderte hovedlykter med ringer samt xenon, og xenon i tåkelys (tror jeg ) E60 haifinne på taket, senket litt utover M-sport senken, og 18" GS-et-eller-annet felger, iPod-docking... Sikkert mere også, som jeg ikke kommer på i farten. Men nok tullprat, her er litt bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 Gratulerer nok engang med knall bruksbil Den så fin ut! Har du noen planer for denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 Gratulerer. Godt litt langt,men med full service hefte å godt vedlikehold,som det ser ut som på bildene,har det jo ingen ting å si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2012 Gratulerer nok engang med knall bruksbil Den så fin ut! Har du noen planer for denne? Takk for det Jada, bilen er bra! Har ikke noe planer nei, utenom å kjøre den. Men kan jo hende det drypper en eller annen oppgradering på den. Huset som i hovedsak skal få oppgraderinger nå fremover Gratulerer.Godt litt langt,men med full service hefte å godt vedlikehold,som det ser ut som på bildene,har det jo ingen ting å si Takk for det Tja, den har rullet litt, men om du hadde kjørt denne, og en som hadde gått 160.000km, så hadde du aldri i verden merket noe forskjell Så km.stand skremmer meg overhovet ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 gratulerer med ny kjerre Må bare si at du er utrolig flink til å ta bilder ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 gratulerer med bruksbil, så du gikk for den til slutt ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 Meget flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2012 gratulerer med ny kjerre Må bare si at du er utrolig flink til å ta bilder ! Takk ja Å takk ! Morsomt å prøve seg litt med kamera gratulerer med bruksbil, så du gikk for den til slutt ja Takker.! Jepps, det ble det gitt Meget flott Storfornøyd! Fungerer utmerket.. Kjørt på den snart 50mil siden fredagskveld nå så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 Gratulerer med bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2012 Takk for det Marius Får finne på noe sprell her, tror du ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Juni 19, 2012 Share Skrevet Juni 19, 2012 Titt titt.. Her er jeg..... :whoa: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 19, 2012 Share Skrevet Juni 19, 2012 Gratulerer med fin bil, så jo riktig så pen ut denna Flott å se at ikke alle kjøper kjedelig bil selv om man skal prioritere hus og hjem Er forøvrig ikke bare meg som navngir bilene mine seg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juni 19, 2012 Share Skrevet Juni 19, 2012 Takk for det Marius Får finne på noe sprell her, tror du ikke? Jo Jeg likte spesielt forslaget ditt om rosa eller lilla panser og tak da du ville bøye deg for din bedre halvdel! Tror dette vil bli bra og vekke oppsikt, du blir ihvertfall ikke en i mengden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2012 Hehe Har i alle fall bestilt farge nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 29, 2012 Forfatter Share Skrevet September 29, 2012 Lurer da på å selge godbilen til fordel for litt større BMW..! 5-7 serie, evt X5 kan være av interesse til byttehandel.. Her er link til annonse på autodb http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2? ... mId1509522 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå