Thomas-320 Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 Så snakker vi sentrum da Å nei, ikke klar over det, siden jeg er født å oppvokst der han grenser mot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Desember 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2012 Så snakker vi sentrum da Å nei, ikke klar over det, siden jeg er født å oppvokst der han grenser mot Nå endrer du spillereglene underveis Thomas! Og nei, jeg grenser ikke mot Høybråten, for your information. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 Så snakker vi sentrum da Å nei, ikke klar over det, siden jeg er født å oppvokst der han grenser mot Nå endrer du spillereglene underveis Thomas! Og nei, jeg grenser ikke mot Høybråten, for your information. Nei, gjør ikke det Nei, du grenser vel til det bedre i groruddalen:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Desember 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2012 Så snakker vi sentrum da Å nei, ikke klar over det, siden jeg er født å oppvokst der han grenser mot Nå endrer du spillereglene underveis Thomas! Og nei, jeg grenser ikke mot Høybråten, for your information. Nei, gjør ikke det Nei, du grenser vel til det bedre i groruddalen:-) Bedre og bedre, ville nok valgt Høybråten fremfor Vestli om jeg fikk velge, men det fikk jeg ikke dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 hvor mange bokser med plastidip gikk med på felga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Er det noe som skjer her for tiden a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Bilen er solgt og han vurderer å kjøpe Volvo 240 igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2013 hvor mange bokser med plastidip gikk med på felga? 2 Bokser, men liker å anbefale 3, just for safety Er det noe som skjer her for tiden a? Stort sett bare bruk og vask som skjer for tiden. Litt småting blir gjort i ny og ne, men ikke no updateverdig. Bytter til slissa og hullborra skiver rund baut, en av de nærmeste dagene, også blir det en liten happening på felgfronten, men update kommer når ting skjer Bilen er solgt og han vurderer å kjøpe Volvo 240 igjen... Haha, det skulle tatt seg ut det Nå skal det jo faktisk nevnes at jeg aldri har hatt noen 240, men V40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Update. Interiøret har fått seg en liten makover som et supplement til belyste dørhåndtak (som Lasse sier kommer etterhvert). Listen henger noe nedover, men det er på grunn av manglende klips som kommer senere. Enhver E39 burde vært utstyrt med dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Kult. Artig med mods ikke alle har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Februar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2013 Takk for updaten Saltkjelen! Som Saltkjelen nevnte er dette en artig liten oppgradering, som gjør noe med stemningen i bilen. Foreløpig er det bare bakdørene som er ferdig, men samme opplegget blir lagt opp i fremdørene, samt originale belyste dørhåndtak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 Smakfull oppgradering lasseln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2013 The devil is in the details Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 Poorn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå