lasseln Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 Det var deg ja, visste jeg hadde sett den E34'n tidligere Takk for store ord!! Ikke til å legge skjul på at bilen din tok seg vanvittig godt ut den også Hehe, store ord ja, men veldig fin bil Min er dessverre kun fin på litt avstand, er mye rust og tull, men felgene er fine Morro at andre liker bilen også M parallell du kjører på, sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Er M-parallell ja, veldig fornøyd, synes de passer veldig godt til E34. Bilen skal selges nå, har kjøpt med en E28 , men vet ikke om jeg selger felgene med bilen, får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 Er M-parallell ja, veldig fornøyd, synes de passer veldig godt til E34. Bilen skal selges nå, har kjøpt med en E28 , men vet ikke om jeg selger felgene med bilen, får se Så unektelig bra ut, M-parallell er jo uten tvil en vanvittig tøff felg! Jeg får hilse pent nestegang vi møtes da, blei litt overfladisk denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Så deg istad:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Ser deg hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Ser deg hver dag Kan det bli foor mye av det gode? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 Så deg istad:-) På snapchat ? Ser deg hver dag Ikke skryt på deg noe nå, uka har 7 dager vet du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil_L Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Leste gjennom tråden nå. Strøken den der as! Nittedal ja. Er ikke mulig at jeg har sett deg på et streetmeet eller to? (Sikkert bare jeg som er harry/ung nok til det) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet April 28, 2013 Forfatter Share Skrevet April 28, 2013 Er nok absolutt ikke utenkelig at du har sett denne på et og annet streetmeet! Så lenge jeg får det med meg og har tid så tar jeg stort sett alltid turen når det er streetmeet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Kom du deg trygt hjem? Var ikke mange stemmene unna en pris da:-) simply clean, så godt. Så enkelt:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet April 28, 2013 Forfatter Share Skrevet April 28, 2013 Kom du deg trygt hjem?Var ikke mange stemmene unna en pris da:-) simply clean, så godt. Så enkelt:-) Trygt hjem! Og bilen er like hel Morro å se så mange lapper på viskeren ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet April 28, 2013 Forfatter Share Skrevet April 28, 2013 Mange takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Mange takk for det Bare hyggelig, sees på Valle Hovin lørdag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet April 28, 2013 Forfatter Share Skrevet April 28, 2013 Det er helt klart planen det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå