Alemjøl Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 Tøft Har vel ikke tenkt å kvitte deg med felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 Der kom det bilder ja! Simply clean sticker hadde passa midt i blinken på denne, less is more Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet August 7, 2013 Forfatter Share Skrevet August 7, 2013 Tøft Har vel ikke tenkt å kvitte deg med felgene? Alt er til salgs for rett pris, men er redd mitt prisforlangende er noe over markedsverdi, så de blir nok hos meg Der kom det bilder ja! Simply clean sticker hadde passa midt i blinken på denne, less is more Det sitter Simply Clean sticker nederst i frontruta på denne, så det er på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Veldig flott denne bilen gitt! Jeg også synes det er godt å se en som ikke har M-fangerne. Vanlige faceliftfangere kler E39 veldig godt. Mer clean enn med M-pakka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 veldig enig med m-tech! utrulig nydelig gjennomført! og CLEAN! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet August 8, 2013 Forfatter Share Skrevet August 8, 2013 Da får jeg vel nesten starte med å beklage meg overfor alle som mener jeg at mtech ikke har noe på denne bilen å gjøre Dukka visst opp litt deler her som måtte på, noe som viste seg å være denne satans m-plastikken! Jeg og Thomas-320 heiv oss igang like etter å ha hentet bilen min fra service, så skal si det blei mye nye deler på bilen idag! Stor takk til Thomas-320 for masse hjelp!! Ble dessverre vannvittig lite bilder, men disse 2 får duge. Shits going down! Ferdig resultat Sensorene er fortsatt sølv, men det får duge. Tåkelysene venter jeg fortsatt på så håper de er like rundt hjørnet. Bakfanger er også montert, men ingen bilder av dette. Samt at sorte lister på sidene er på vei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Det der ble jo drit bra satt som ett skudd:) var pen før, er helt rå nå takk for redbull og snus ♡ fått på skiltet da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Godkjent med M-front også da *tommelopp* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet August 8, 2013 Forfatter Share Skrevet August 8, 2013 Det der ble jo drit bra satt som ett skudd:) var pen før, er helt rå nåtakk for redbull og snus ♡ fått på skiltet da? Takk for hjelp! Skiltet sitter på uten skiltramme, får bare håpe det blir sittende en stund Godkjent med M-front også da *tommelopp* Godt å høre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Ok da..., det funker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet August 8, 2013 Forfatter Share Skrevet August 8, 2013 Ok da..., det funker Jeg er tilgitt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Orginal plastikk? Skulle sagt fra, kunne fått billige orginale nye tåkelys. Dyre nye! Svima reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet August 8, 2013 Forfatter Share Skrevet August 8, 2013 Orginal plastikk? Skulle sagt fra, kunne fått billige orginale nye tåkelys. Dyre nye! Tåkelysene kosta meg ikke store greia uansett, så det gikk fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Men, kjøpte du orginal plast? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå