Thomas-320 Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Bra å få en facelift til å ligne en preface:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Det var uvandt å se bilen din med m-plast i dag, og jammen var det fint det også Tommel opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Bra å få en facelift til å ligne en preface:-) Preface kom ikke med m-tech!! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Bra å få en facelift til å ligne en preface:-) Preface kom ikke med m-tech!! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Det er enda ett godt poeng:-P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavRydland Skrevet August 10, 2013 Share Skrevet August 10, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet August 10, 2013 Forfatter Share Skrevet August 10, 2013 Det var uvandt å se bilen din med m-plast i dag, og jammen var det fint det også Tommel opp Er uvandt for meg også, men liker det jeg ser allikevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet August 11, 2013 Share Skrevet August 11, 2013 Hvilke AE ringer har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet August 11, 2013 Forfatter Share Skrevet August 11, 2013 Hvilke AE ringer har du? Ebay led, kritthvite sådan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet August 11, 2013 Share Skrevet August 11, 2013 link? lyser dei greit på dagtid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet August 11, 2013 Forfatter Share Skrevet August 11, 2013 link? lyser dei greit på dagtid? Tror jeg har et sett liggende, skal sjekke opp dette! Er vel strengt tatt ingen E39 AE som lyser godt i dagslys, med mindre man kjøper overkill pærer som er sterke som nærlys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alemjøl Skrevet August 13, 2013 Share Skrevet August 13, 2013 Nå mangler du berre luftinntak i fangeren! Og gi meg ein lyd om du finner noen til en rimeleg pris ein plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 13, 2013 Share Skrevet August 13, 2013 link? lyser dei greit på dagtid? Tror jeg har et sett liggende, skal sjekke opp dette! Er vel strengt tatt ingen E39 AE som lyser godt i dagslys, med mindre man kjøper overkill pærer som er sterke som nærlys. ccfl lyser jo kurant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet August 13, 2013 Forfatter Share Skrevet August 13, 2013 link? lyser dei greit på dagtid? Tror jeg har et sett liggende, skal sjekke opp dette! Er vel strengt tatt ingen E39 AE som lyser godt i dagslys, med mindre man kjøper overkill pærer som er sterke som nærlys. ccfl lyser jo kurant Man splitter ikke en original hella facelift lykt for å modifisere in ccfl, originale angeleyes er 12 ganger penere! Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 13, 2013 Share Skrevet August 13, 2013 (Y) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet August 21, 2013 Forfatter Share Skrevet August 21, 2013 Er ingen kløpper med kamera mellom hendene, men her er hvertfall 2 helt brukbare bilder i mine øyne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå