Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 4 weeks later...
Skrevet
Det stemmer at det har vært halvbur i denne, vurderer selv å sette inn igjen så har jeg god grunn til å ikke ha folk baki.. Basetene ser faktisk helt ubrukt ut!

Hvor er det fra? har lyst på halvbur til m5'n :D

Skrevet
Det stemmer at det har vært halvbur i denne, vurderer selv å sette inn igjen så har jeg god grunn til å ikke ha folk baki.. Basetene ser faktisk helt ubrukt ut!

Hvor er det fra? har lyst på halvbur til m5'n :D

Tror det var fra AC :-)

Skrevet

Bilen ble satt inn i slutten av september, og savnet er stort!

Det er en syk opplevelse å kjøre denne! Alt er så tight, og bilen sitter som ett klistra slips til veien! For ikke å snakke om akselerasjonen da ... :D

Nå må jeg bare få noe snø så jeg kan ræse fra meg litt med snøskuteren, begynner å bli kjedelig å daffe rundt i 316...

• 2 months later...
Skrevet

Grom bil! Digger alt med denne bilen, bortsett fra en ting. Og det er eksosstussene, skulle ønsket denne hadde 4 83mm stusser istedenfor 8)

Skrevet

jokkke; Det er jeg helt enig med deg i, det var noe jeg tenkte og gjøre noe med mens jeg eide den. Synd at AC lagde eksosstussene slik, for lyden i den med kompressoren er jo bare helt rå.

Skrevet

Skifta sotfilm på lyktene?]

Takk for bilder :) er bare å slenge ut flere ;)

Jeg rev bare av den filmen som var på, lysene var jo ubrukelig i mørke slik den var!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...