PenguiN- Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Dette er en av de råeste bilene jeg vet om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2012 Takktakk ikke feil med M5 heller da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 Grattis;) Sykt rå bil det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 Det stemmer at det har vært halvbur i denne, vurderer selv å sette inn igjen så har jeg god grunn til å ikke ha folk baki.. Basetene ser faktisk helt ubrukt ut! Hvor er det fra? har lyst på halvbur til m5'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 Gratulerer med en fantastisk Mpower!! Denne må du virkelig passe fint på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 Det stemmer at det har vært halvbur i denne, vurderer selv å sette inn igjen så har jeg god grunn til å ikke ha folk baki.. Basetene ser faktisk helt ubrukt ut! Hvor er det fra? har lyst på halvbur til m5'n Tror det var fra AC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 RÅ M3! Må være heftig å kjøre denne tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 åh, dette må være helt rått og kjøre.. e46 m3 og e39 m5 er to drømmebiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Oktober 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2012 Bilen ble satt inn i slutten av september, og savnet er stort! Det er en syk opplevelse å kjøre denne! Alt er så tight, og bilen sitter som ett klistra slips til veien! For ikke å snakke om akselerasjonen da ... Nå må jeg bare få noe snø så jeg kan ræse fra meg litt med snøskuteren, begynner å bli kjedelig å daffe rundt i 316... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Januar 1, 2013 Share Skrevet Januar 1, 2013 Flott phoenix gul e46, mange er skeptiske til fargen men syntes den er råå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Januar 8, 2013 Share Skrevet Januar 8, 2013 Fant disse to bildene på matsii sin facebook gruppe. De fortjener og være i tråden din Kai! Skifta sotfilm på lyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Januar 8, 2013 Share Skrevet Januar 8, 2013 Måtte jo ta bilder av den, utrolig grom den bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Januar 8, 2013 Share Skrevet Januar 8, 2013 Grom bil! Digger alt med denne bilen, bortsett fra en ting. Og det er eksosstussene, skulle ønsket denne hadde 4 83mm stusser istedenfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Januar 8, 2013 Share Skrevet Januar 8, 2013 jokkke; Det er jeg helt enig med deg i, det var noe jeg tenkte og gjøre noe med mens jeg eide den. Synd at AC lagde eksosstussene slik, for lyden i den med kompressoren er jo bare helt rå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Januar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2013 Skifta sotfilm på lyktene?] Takk for bilder er bare å slenge ut flere Jeg rev bare av den filmen som var på, lysene var jo ubrukelig i mørke slik den var! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå