Kobar Skrevet Juni 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2013 Thnx m0lliz Dette var mitt fjerde og siste løp den helgen, kjørte da på 13,2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 E3Sex reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Juni 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2013 Mange som skal på treff på sirevåg søndag 16/6? Jeg tenker meg bort en tur ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Juni 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2013 Ble ikke treff på sirevåg for meg selvfølgelig er det samme dagen som motordagen på haua.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Juli 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2013 Var på Rudskogen i helga, morro det. Men ble stoppa i tekninsk-kontroll på vei inn. Fikk mangel på bremseskiver, senk, eksos og solfilm på sideruter foran. Vet noen om hvordan jeg kan få tak på papirer til følgende; -ac-schnitzer eksos -hamann justerbart senkesett -bremseskiver. Det er originale caliptere, men med yellowstuff klosser. Usikker på hvilke skiver det er.. Noen som har tips? Her ett bilde av bakbremsene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 Sikker på at det ikke er originale skiver da? ACS eksosen kan du kanskje høre med Bavaria eller GS Bildeler. I følge Hamann sine egne sider så er nærmeste forhandler Schmiedmann Odense. Men du kan jo sende en mail direkte til Hamann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 Erikyog har TUV på eksos. (Han har nettopp godkjent dette selv. Bremse deler får du billig på Ebay (OEM) Senkesett får du billig på baanvelgen (ca 12 000,- for KW V3 m/TUV) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 Hva er poenget med å bytte hvis det bare er litt papirer som må skaffes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 Hei, undersøkte alt sette jeg tenkte jo å kjøpe bilen din før deg men vi ble ikke het enige. Hamann tuv må du betale noen usle hundringser for, ac tuv kan jeg sende deg på mail om du sender meg pm. Eller som penguin sa, kw3 fra baanvelgen billig 15 m moms! Om jeg bestiller får du nok billigere om heldig. Lr ring meg 90814886. Forresten, hva sa de om prrssa? ;p så ikke? Evt skal du av m pressa når du ska inn å godkjenne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Juli 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2013 Erikyog: pm sendt Det bilde av bremseskiva bak, kan noen svare på om dem er originale? Isåfall, kan BT henge seg opp i om man kjører med yellowstuff-klosser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 Erikyog: pm sendt Det bilde av bremseskiva bak, kan noen svare på om dem er originale? Isåfall, kan BT henge seg opp i om man kjører med yellowstuff-klosser? De er orginale og BT tror jeg ikke henger seg opp i bremseklosser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 Sa de noe på pressa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 http://www.hamann-motorsport.com/upload ... ten_EN.pdf Er vell dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 Lykke til skal du ha hvert fall, den dagen du skal inn til kontroll! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Juli 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2013 Pressa må jo av, men ellers så ser det ut til at jeg får fatt i papirer på det andre Men dem sa faktisk ikke noe på pressa, men tullingen mente at jeg måtte godkjenne skjermbredderne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå