Kobar Skrevet Mars 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2014 selg leppa til meg:) Haha, den ligger i loftstua nå skal monteres neste mnd du får bare kjøpe deg en ny selv, nesten gratis jo hahaha E3Sex reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet Mars 24, 2014 Share Skrevet Mars 24, 2014 Har ikke en gang gidda å sjekket pris på den leppa der...har hørt noe så latterlig som 15.000~ på gs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Mars 24, 2014 Share Skrevet Mars 24, 2014 Koster ikke mer enn 3400 på gs 2700 nå når det er vårkampanje, løp å kjøp ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Mars 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2014 Årets første tur Frysninger på armene fra start til slutt omtrent StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Mars 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2014 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 30, 2014 Share Skrevet Mars 30, 2014 den ble naken uten leppa! få slengt den på igjen! forresten jeg veit jeg ligger langt etter nå, men mente bil tilsynet at du måtte godkjenne breddinga når du ble stoppa i fjord? xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Mars 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2014 Ja den ser rar ut i fronten uten leppa! Di som utførte kontrollen langs veien mente bredding og bremser måtte godkjennes! Breddinga klarte jeg å overtale ham å ikke føre på mangellappen, men bremsene førte han på selv om skivene og calipterne er originale, men klossene er yellow-stuff.. Men jeg viste bilen uten å røre bremsene og dem gikk rett igjennom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 31, 2014 Share Skrevet Mars 31, 2014 Koster ikke mer enn 3400 på gs 2700 nå når det er vårkampanje, løp å kjøp ^^Å halvparten ca på ebay Strassentech fra feks bavarianmotorwerkz på ebay er knall alternativ å Rett over 1000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 31, 2014 Share Skrevet Mars 31, 2014 Ja den ser rar ut i fronten uten leppa! Di som utførte kontrollen langs veien mente bredding og bremser måtte godkjennes! Breddinga klarte jeg å overtale ham å ikke føre på mangellappen, men bremsene førte han på selv om skivene og calipterne er originale, men klossene er yellow-stuff.. Men jeg viste bilen uten å røre bremsene og dem gikk rett igjennom... Er jo ikke noe bredding på denne uansett å bremseklosser kan di ikke klage på Er så mye TULLINGER hos veivesenet som ikke aaaaaaner noe som helst! Må vise rx7n min etterhvert siden "motoren er ombygd med dobbelturbo" haha faen for noen snøsokker!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 31, 2014 Share Skrevet Mars 31, 2014 Ja den ser rar ut i fronten uten leppa! Di som utførte kontrollen langs veien mente bredding og bremser måtte godkjennes! Breddinga klarte jeg å overtale ham å ikke føre på mangellappen, men bremsene førte han på selv om skivene og calipterne er originale, men klossene er yellow-stuff.. Men jeg viste bilen uten å røre bremsene og dem gikk rett igjennom... Haha for en gjeng me idioter xD Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet April 18, 2014 Forfatter Share Skrevet April 18, 2014 Ett glimt av sommer på sørlandet idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet April 18, 2014 Share Skrevet April 18, 2014 Definitivt den råeste M3en i landet etter min mening! Kobar reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Mai 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2014 Subframe disaster FAEN!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 26, 2014 Share Skrevet Mai 26, 2014 den er kjip =/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 Subframe disaster FAEN!! Off, så utrolig kjiipt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå