MagnusHN Skrevet September 9, 2012 Forfatter Skrevet September 9, 2012 Takk Nei, men den lå bare løst inn i topplageret. Den "datt" ut av sporet når jeg fikk jekka den opp slik den står på bilde.. hehe
MagnusHN Skrevet September 9, 2012 Forfatter Skrevet September 9, 2012 Måtte bare prøve det for å se hvordan det ble, må vende meg litt til det.
MagnusHN Skrevet September 9, 2012 Forfatter Skrevet September 9, 2012 Da har man vært ute å knipset litt bilder! Enjoy
MagnusHN Skrevet September 9, 2012 Forfatter Skrevet September 9, 2012 Takk for det! begynner å bli fornøyd med den nå, må bare få på ny lakk på diverse deler
HalvorK Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 Niiice Sykt det med topplageret da. Sånn SKAL jo ikke skje
Frode D Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 Meget gjennomført! Røde muttere og studs var kult. Men hva er "Nordic Stance"?
MagnusHN Skrevet September 10, 2012 Forfatter Skrevet September 10, 2012 Takker alle sammen! Driver å vurderer presse nå... Noen som vet om m3 diffen passer på bilen min eller om det bare blir kødd? Eller om det går ann å bytte innmaten i diffen jeg har til 25% sperre? Takker for svar
MagnusHN Skrevet September 10, 2012 Forfatter Skrevet September 10, 2012 Meget gjennomført! Røde muttere og studs var kult.Men hva er "Nordic Stance"? Nordic Stance kommer.... Bare å følge med på forumet her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå