Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm... må vurderes, og jeg som trodde jeg hadde blitt enig med meg selv :P hvordan ser man om dekkonline har på lager?

Sent from my toaster using Tapatalk 2

Skrevet

Ser kanskje ut som jeg går for Toyo T1R etter litt søking på nettet nå. Dekkonline har dimensjonene jeg skal ha også! :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Skrevet

Har kjørt med Toyo T1R også (på E46'en jeg hadde). Syns det var gode dekk, og ble faktisk litt strekk med 255 på 9.5.

Så du er nok ganske safe med de også :)

Skrevet
Har kjørt med Toyo T1R også (på E46'en jeg hadde). Syns det var gode dekk, og ble faktisk litt strekk med 255 på 9.5.

Så du er nok ganske safe med de også :)

Da blir det de! I tilegg har de tøft mønster 8-)

Skrevet

Jeg også driver å ser på dekkonline om dagen, men finner jo ingen med mønster jeg liker. Alle har gubbe-mønster om dagen, bortsett fra billige jalla-merker da, men det setter jeg ikke på. Men nå skal jeg jammen meg se på de du skal ha. Har bare vurdert Falken-FK453 og Pirelli P-zero til nå, men liker egentlig ingen av de noe særlig.

Skrevet
Jeg også driver å ser på dekkonline om dagen, men finner jo ingen med mønster jeg liker. Alle har gubbe-mønster om dagen, bortsett fra billige jalla-merker da, men det setter jeg ikke på. Men nå skal jeg jammen men se på de du skal ha. Har bare vurdert Falken-FK453 og Pirelli P-zero til nå, men liker egentlig ingen av de noe særlig.

Se på toyo t1r, de har fett mønster og strekker bra :D

Skrevet

Klarer ikke helt å bestemme meg selv jeg :P Sett litt på dunlop sp9000, men får se litt hva som er brukandes =)

Skrevet
Klarer ikke helt å bestemme meg selv jeg :P Sett litt på dunlop sp9000, men får se litt hva som er brukandes =)

Er vanskelig dette her :P

Skrevet

Fant ikke brukanes dimensjoner i toyo, så tror jeg forblir med de dekkene jeg har valgt iallefall, spørs bare om de har på lager...

Sent from my toaster using Tapatalk 2

Skrevet
ok :P noen som har erfaringer med Falken Ziex ZE-912 a? trur dem strekker bra å

De strekker bra de også, men er så kjedelig mønster på de :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...