Tzunami Skrevet Februar 28, 2013 Share Skrevet Februar 28, 2013 Hmm... må vurderes, og jeg som trodde jeg hadde blitt enig med meg selv hvordan ser man om dekkonline har på lager? Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2013 Hmm, det vet jeg ikke :/ Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2013 Ser kanskje ut som jeg går for Toyo T1R etter litt søking på nettet nå. Dekkonline har dimensjonene jeg skal ha også! Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 Så bra så lenge folk med erfaring sier det er greie dekk, så kan det ikke skade å prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 Har kjørt med Toyo T1R også (på E46'en jeg hadde). Syns det var gode dekk, og ble faktisk litt strekk med 255 på 9.5. Så du er nok ganske safe med de også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2013 Har kjørt med Toyo T1R også (på E46'en jeg hadde). Syns det var gode dekk, og ble faktisk litt strekk med 255 på 9.5.Så du er nok ganske safe med de også Da blir det de! I tilegg har de tøft mønster Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 Jeg også driver å ser på dekkonline om dagen, men finner jo ingen med mønster jeg liker. Alle har gubbe-mønster om dagen, bortsett fra billige jalla-merker da, men det setter jeg ikke på. Men nå skal jeg jammen meg se på de du skal ha. Har bare vurdert Falken-FK453 og Pirelli P-zero til nå, men liker egentlig ingen av de noe særlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2013 Jeg også driver å ser på dekkonline om dagen, men finner jo ingen med mønster jeg liker. Alle har gubbe-mønster om dagen, bortsett fra billige jalla-merker da, men det setter jeg ikke på. Men nå skal jeg jammen men se på de du skal ha. Har bare vurdert Falken-FK453 og Pirelli P-zero til nå, men liker egentlig ingen av de noe særlig. Se på toyo t1r, de har fett mønster og strekker bra Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 Klarer ikke helt å bestemme meg selv jeg Sett litt på dunlop sp9000, men får se litt hva som er brukandes =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2013 Klarer ikke helt å bestemme meg selv jeg Sett litt på dunlop sp9000, men får se litt hva som er brukandes =) Er vanskelig dette her Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 Fant ikke brukanes dimensjoner i toyo, så tror jeg forblir med de dekkene jeg har valgt iallefall, spørs bare om de har på lager... Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 Toyo er hvertfall kjent for å strekke bra. Har kun dette bildet tilgjengelig for å demonstrere strekket, men det er bedre enn ingenting. Toyo T1 SPORT 225/35 på 9.5x19: (zoom inn)http://i101.photobucket.com/albums/m60/ ... 6fd66f.jpg Gir 225/35-17 samme strekk som 225/35-19 på 9,5" begge to? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 Toyo er hvertfall kjent for å strekke bra. Har kun dette bildet tilgjengelig for å demonstrere strekket, men det er bedre enn ingenting. Toyo T1 SPORT 225/35 på 9.5x19: (zoom inn)http://i101.photobucket.com/albums/m60/ ... 6fd66f.jpg Gir 225/35-17 samme strekk som 225/35-19 på 9,5" begge to? Hehe, ved bruk av samme type dekk så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 ok noen som har erfaringer med Falken Ziex ZE-912 a? trur dem strekker bra å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2013 ok noen som har erfaringer med Falken Ziex ZE-912 a? trur dem strekker bra å De strekker bra de også, men er så kjedelig mønster på de Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå