MagnusHN Skrevet April 30, 2013 Forfatter Share Skrevet April 30, 2013 Her er noen bilder i fra Cars & Coffee jeg var på i Tønsberg. Det ble også premie på bilen med "beste fitment", noe som selvfølgelig var meget gøy og overraskende! Creds til alle de flinke fotografene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Grattis, vel fortjent! Feit E46, presse blir toppen av kransekaka på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet April 30, 2013 Forfatter Share Skrevet April 30, 2013 Takk for det Blir spennende å prøve den etter montering av presse... Edit: Tok noen bilder av deg jeg, hvis det er greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Dette bildet var råflott! ser ut som den sleiker seg borttover asfalten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Det går bra, så lenge vannmerket blir værende på bildene, så er det reklame for meg at du deler dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 [ Bilde ]Dette bildet var råflott! ser ut som den sleiker seg borttover asfalten Grus der Marius men råflott er den uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2013 Grus og dumper Takk, Carl! Siden dette er en bildetråd så pøser jeg ut bilder fra dagens photoshoot! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Nice bil Vært på Hamar i dag ja, jeg var på gjøvik i stad, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2013 Takk Måtte nesten ta en tur over dammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Ja, eller rettere sagt rundt dammen Klar for valle hovin 4. mai? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Flotte bilder, flott bil! Sees! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2013 Ja, eller rettere sagt rundt dammen Klar for valle hovin 4. mai?Kjørte over mjøsbrua da haha.. Nja, nesten. Litt småting som mangler enda Er din/dine klare? Flotte bilder, flott bil! Sees! Takk, det gjør vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Ok, da får vi være enige i det da. Tja den ene burde fått noen ordentlige hjul og den andre er fortsatt litt for høyt over bakken til å dra på treff med og jeg har det alltfor travelt Men håper jeg rekker å justere e46'n litt så blir det nok den denna gangen. Ellers så får det bli elle melle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2013 Det blir nok bra Håper værgudene er med oss i år da, med tanke på i fjor... blir nok uansett et bra treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 Takk for at du tok turen ned til T-town men hvor blir det av bilde av bilen med CC diplomet forran??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå