Kristian Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 Konge oppgradering må få ut noe film når det er på plass da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 30, 2013 Forfatter Share Skrevet August 30, 2013 Skal gjøre det Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenBimmer Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 Ville ikke tatt ut smg kassa, kjøp heller manuell på neste bil vist du savner det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 30, 2013 Forfatter Share Skrevet August 30, 2013 Ville ikke tatt ut smg kassa, kjøp heller manuell på neste bil vist du savner det Når jeg fikk det til den prisen og jeg skal oppgradere clutch er det ingen tvil! Kan kjøpe smg kassa hvis du er intr? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 Manuell er jo ca 254 ganger bedre enn den automatkassa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 Så absolutt, tomatgir hører hjemme i amcar og ikke ordentlige biler Kjør på , blir bra med riktig girkasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 30, 2013 Forfatter Share Skrevet August 30, 2013 Haha, på tide det blir skikkelig kasse i bilen blir nok hakke kvassere med lettere svinghjul også, selvom den røsker greit! Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet September 1, 2013 Forfatter Share Skrevet September 1, 2013 Gårsdagens mod i interiøret! Trekt i alcantara Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet September 1, 2013 Share Skrevet September 1, 2013 Det var pent. Hvor fikk du tak i alcantaraen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet September 1, 2013 Forfatter Share Skrevet September 1, 2013 På ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet September 1, 2013 Share Skrevet September 1, 2013 Dyrt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet September 1, 2013 Forfatter Share Skrevet September 1, 2013 Betalte vel 500,- for 2m x 1,5m mener jeg å huske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet September 3, 2013 Forfatter Share Skrevet September 3, 2013 Hamann felgene er fortsatt til salgs. Første mann/kvinne med 5 høvdinger får de! Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 Bra oppsummering Magnus alle prisene er velfortjent! En av landets aller råeste e46'r! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 Bra oppsummering Magnus alle prisene er velfortjent! En av landets aller råeste e46'r! Helt enig, men jeg gir meg ikke så lett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå