EspenBimmer Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 Ville ikke tatt ut smg kassa, kjøp heller manuell på neste bil vist du savner det Kan kjøpe smg kassa hvis du er intr? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Har jo min egen Manuell er jo ca 254 ganger bedre enn den automatkassa Er nok samme kassa, så tror du kan bygge om uten å bytte kassen. Er jo bare en manuell kasse med hydraulisk styrt clutch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet September 4, 2013 Forfatter Share Skrevet September 4, 2013 Er ikke samma kasse faktisk. Clutch kit osv til den SMG kassa er vanskelig å finne og koster sikkert heroin i tillegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spuijnsarn Skrevet September 5, 2013 Share Skrevet September 5, 2013 Hva gjorde du med lyktene for å få dem gul/gull inni? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet September 5, 2013 Forfatter Share Skrevet September 5, 2013 Er brukt transparet gul lakk med litt flere lag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenBimmer Skrevet September 5, 2013 Share Skrevet September 5, 2013 Er ikke samma kasse faktisk. Clutch kit osv til den SMG kassa er vanskelig å finne og koster sikkert heroin i tillegg Så langt min kunnskap går er det bare en vanlig clutch, eneste er att du må resette bite punktet til clutchen etter bytte Men skal ikke skrive dette i stein! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet September 8, 2013 Forfatter Share Skrevet September 8, 2013 Da har jeg hentet girkassa og tilhørende. Venter bare på clutchkittet og div annet småtteri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enoksen Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Nydelig bil du har! Følger med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet September 11, 2013 Forfatter Share Skrevet September 11, 2013 Tusen takk kommer en større update i løpet av neste uke Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet September 20, 2013 Forfatter Share Skrevet September 20, 2013 Da har det kommet inn div deler. Nye orginale oransje blinklys foran, justerbar shortshift, div foringer og clips til giroverføringen, ZHP girkule m/lys, alcantara gir/håndbrekk mansjett m/hvit søm. Clutch og svinghjulet kommer på tirsdag. Så blir kassa byttet til helga igjen! Her er girkula! Skal få tatt litt bilder i morra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet September 20, 2013 Share Skrevet September 20, 2013 Den zhp kula er konge. Har den selv sammen med short shift.. Det er gøy. Men kunne godt tenkt meg justerbar short shift, fått litt kortere skift enn det jeg har nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet September 21, 2013 Forfatter Share Skrevet September 21, 2013 Er veldig kjekt å kunne justere girstanga akkurat sånn man vil ha den Digger vekta på zhp kula og når det i tilegg er lys i den måtte det bli den Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 Kort sagt, Magnus: Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet September 21, 2013 Forfatter Share Skrevet September 21, 2013 Slik ser blinklysene ut, fikk montert de i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 Kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwAlpina4ever Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 liker det jeg ser, mildt sagt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå