MagnusHN Skrevet Mars 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2014 Da har jeg ordnet med dekk. Blir Falken Ziex 912 i 205/40 foran og 235/35 bak. Dette er 205/40 på 9" så blir vel slik strekk foran. Bak blir det litt mindre strekk enn dette. Det er 235/35 på 10,5". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mars 14, 2014 Share Skrevet Mars 14, 2014 du burde kjøpt deg dekk med felg beskyttelse, det ser mye bedre ut. da kommer dekket helt ut til kanten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Mars 14, 2014 Share Skrevet Mars 14, 2014 Sett igjennom hele tråden din nå og må si meg mektig imponert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 du burde kjøpt deg dekk med felg beskyttelse, det ser mye bedre ut. da kommer dekket helt ut til kanten. Det er vel akkuratt det som ikke er meningen tipper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 du burde kjøpt deg dekk med felg beskyttelse, det ser mye bedre ut. da kommer dekket helt ut til kanten. Nei, det blir ikke penere. Da blir dekksiden kuven, å ikke rett. Som absolutt er penest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mars 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2014 Sett igjennom hele tråden din nå og må si meg mektig imponert! For en bil!, og for en samling av felger! Gleder meg til å se denne i sommer, både på gjøvik og bud:D Norges feteste uten tvil:D Tusen takk! Gleder meg til å bli ferdig med den, får håpe alt går etter planen så den blir ferdig til OijOij treffet på Gjøvik. Det er vel akkuratt det som ikke er meningen tipper jeg Det stemmer det Nei, det blir ikke penere. Da blir dekksiden kuven, å ikke rett. Som absolutt er penest. Helt enig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mars 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2014 Frontfanger og framskjermer ferdig lakkert, våtslipt og polert Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mars 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2014 Litt bedre bilde av fargen Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenny93 Skrevet Mars 16, 2014 Share Skrevet Mars 16, 2014 ser ut som ein fin farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mars 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2014 Er veldig fornøyd med fargevalget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mars 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2014 Er ikke så mye som minner om orginale e46 buer her Sent from my GT-I9505 using Tapatalk APedersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mars 17, 2014 Share Skrevet Mars 17, 2014 Du har ikke gjort annet enn å valse? Sent from my RM-892_eu_sweden_243 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mars 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2014 Var ikke så lett å bruke valsa der så kanten ble dratt ut Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 17, 2014 Share Skrevet Mars 17, 2014 Pen farge du har gått for Du har altså våtslipt hele fangern og skjermen og polert opp igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mars 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2014 Takk Det stemmer det gikk med 8 dl klarlakk på framskjermer og fanger Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå