Stawky Skrevet Mars 22, 2014 Share Skrevet Mars 22, 2014 Tøft, ser ganske likt ut på strekk som jeg har nå. Jeg har Ziex 912, så håper det er good shit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mars 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2014 Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Sondre92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasW Skrevet Mars 29, 2014 Share Skrevet Mars 29, 2014 8 dl på en fanger og 2 skjermer er rimelig mye! 4-5 strøk? Spent på å se resten av bilen lakkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mars 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2014 Går med litt lakk ja er nok å våtslipe på. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 30, 2014 Share Skrevet Mars 30, 2014 er du ferdig med bilen snart?!?!?!?! jeg er spent!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mars 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2014 Skal være ferdig til uka etter påske Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mars 30, 2014 Share Skrevet Mars 30, 2014 Ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 30, 2014 Share Skrevet Mars 30, 2014 Det er jo leeeeeenge til Foresten hvor er det du holder til? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mars 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2014 Det er jo leeeeeenge til Foresten hvor er det du holder til? Sent from my iPhone using Tapatalk Går fort dit da Holder til på Gjøvik. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 30, 2014 Share Skrevet Mars 30, 2014 Hehe gjør kanskje det Woop woop kommentar nummer 1000 xD Okey ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet April 5, 2014 Forfatter Share Skrevet April 5, 2014 Da har jeg bestilt uuc dssr og shortshift fra B&W. En uke til resten skal lakkeres, gleder meg til å bli ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 5, 2014 Share Skrevet April 5, 2014 er den justerbar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Spent på denne, blir go kombo av show & go det her nå klar til early fitment ja? tenkte meg en tur dit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet April 6, 2014 Forfatter Share Skrevet April 6, 2014 er den justerbar? Er justerbar i høyde ja Spent på denne, blir go kombo av show & go det her nå klar til early fitment ja? tenkte meg en tur dit skal bli godt å bli ferdig, er igjen en del jobb men skal ha fri hele påsken så jeg regner med at jeg blir ferdig til Early Fitment. Så da får du nok sett den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Ta bilder i sola når du er ferdig da så vi får sett fargen ordentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå