BMW E30 325 Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 kule bilder, likte spesielt den nyra med rødt og gult. kul detalj hva felger anngår, CCW clasic er kule hjul, for all del. Er vel ikke mange sett i norge. Men må si jeg personlig er lei av å se de, x antall us biler som triller på det, på x antall blogger, fb sider, forums osv. Nå skal vel ikke jeg med RS prate så høyt, men alikevell Kjøp de hjula DU har lyst på, så rocker det nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Alle alternativene du lista opp der er knallfine! Faktisk så spiller det ingen rolle hvordan felgene du velger ser ut, for bilen din og hvordan den ser ut gjør at stort sett alle felger blir kledelige så lenge du får dem til å sitte riktig - noe som jeg vet at du gjør. - og det ekke kødd heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 er det work felger på det siste bilde, på m3en? syns din kler de du har veldig godt jeg, men sko du valgt noe aent så tror jeg det hadde vert gromt me ccw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2012 Er work vsxx med step lip Heller egentlig mest mot ccw classic, selvom mange i statene har de, er det ikke daglidags her i landet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gs123 Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Hvor får man kjøpt de ccw felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Www.ccwheel.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 CCW Classic syns ikke jeg er fine, men heller klumpete. Da er LM20 mye finere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 +1 på den Frode. De ser liksom litt skarpe ut føler jeg, mens lm20 er litt "mykere" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2012 Testet felga til broren min i dag. BBS CHR 8,5 ET 32 foran med 235/35/19 og 9,5 ET 35 bak med 265/35/19 med samme senk som på 17". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Oktober 13, 2012 Share Skrevet Oktober 13, 2012 Kunne ikke tatt bilde av hele bilen liksom? Hehe, så kult ut da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2012 Skal legge ut de jeg tok med speilrefleksen i stad, samt bilen med vinterfelger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 hva heter di siste hjula? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2012 hva heter di siste hjula? Det er work vsxx med step lip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Synes de var noe likt:) Har samme hjul uten steplip.. Hvordan får man det? Går det på bredde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2012 Hmm, det er jeg ikke sikker på. Er dine tredelte eller todelte da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå