///MoePower Skrevet Juli 3, 2012 Share Skrevet Juli 3, 2012 Feilfrie 30år gamle biler eksisterer ikke, litt småplukk er det med alle som en! De blir feil på de som ikke er i bruk også, i form av bl.a slanger som i ditt tilfelle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juli 3, 2012 Share Skrevet Juli 3, 2012 Feilfrie 30år gamle biler eksisterer ikke, litt småplukk er det med alle som en! De blir feil på de som ikke er i bruk også, i form av bl.a slanger som i ditt tilfelle. Min 25 år gamle, tilsynelatende strøkne (veldig relativt) E28 hadde mange overraskelser som kun en mekaniker kan avdekke Er løpende prosjekter, disse bila, men verdt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 3, 2012 Share Skrevet Juli 3, 2012 har ett STRØKENT mtech 1 ratt om du er intr =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Juli 3, 2012 Share Skrevet Juli 3, 2012 For en rett og slett nydelig bil. Gratulerer! Senk, nok til at skvettlappene ikke subber nedi og noen 10" bak og 9" felg forran, med litt dekkstrekk, ellers hold den dønn orginal !Behold skvettlappene !! Feit bil du har der!! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Og det der er det dummeste jeg har sett i hele dag.. Ikke på et så urørt eksemplar.. markusb reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juli 3, 2012 Share Skrevet Juli 3, 2012 Enig med Ostnes, keep it oldschool! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Juli 3, 2012 Share Skrevet Juli 3, 2012 Flott bil! Så den på parkeringa på Kiwi på Risum her om dagen, er ikke direkte vanlig syn å se en så fin E28, så jeg måtta glane litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 3, 2012 Share Skrevet Juli 3, 2012 Denne var skikkelig fin! Gratulerer med strøken veteranbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2012 crabfish190 skrev:Senk, nok til at skvettlappene ikke subber nedi og noen 10" bak og 9" felg forran, med litt dekkstrekk, ellers hold den dønn orginal ! Behold skvettlappene !! Feit bil du har der!! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Og det der er det dummeste jeg har sett i hele dag.. Ikke på et så urørt eksemplar.. Jeg tar imot, og er glad for alle forslag og tilbakemeldinger, men jeg kan forsikre dere alle om at denne bilen ikke skal senkes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2012 Flott bil! Så den på parkeringa på Kiwi på Risum her om dagen, er ikke direkte vanlig syn å se en så fin E28, så jeg måtta glane litt. Du får ta kontakt neste gang. Bor på "andre siden" golfbanen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2012 Finnes disse felgene i standard tomme-mål, eller bare i sært millimetermål? Liker felgene som sitter på bilen i dag, men ønsker 15" eller 16".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 4, 2012 Share Skrevet Juli 4, 2012 Har kun sett de i 14 selv, vet ikke om de finnes i noe større? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 4, 2012 Share Skrevet Juli 4, 2012 Felgen finnes kun i TRX og 6,5x14. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2012 Hvilke andre felger (15 og 16") kunne man få til E28? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 4, 2012 Share Skrevet Juli 4, 2012 BBS RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 4, 2012 Share Skrevet Juli 4, 2012 Man fikk "Style 5" i 7,5x16. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå