Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Takker! Har ikke fått gjort så mye i det siste, men planen er å få på 18" vinterhjul og bedre stereo nå i første omgang!:)

Bilen ser meget fin ut :D

Ang chipping, ta en prat med TRF han gir deg nøyaktig svar på hva du kan få ut av 318

• 4 weeks later...
  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jo takk for det :D

Endra denne tråden som man ser.

Hvorfor? Jo fordi jeg bytter bil litt ofte da bmw står mitt hjerte nært og jeg skulle helst ha hatt alle bilene men jeg er ikke justin bieber med rævvhår formet som dollartegn.

Kommer med nyheter i morgen da jeg stikker til elverum kl 04 i natt for og bytte bort e91'en :))

Skrevet

Det er blandt planene ja:-) er utrolig godt fornøyd!

Eneste jeg ikke likte var at aux og iPhone ikke fungerte særlig godt sammen mens samsungen fungerte fint. Noen som vet noe om dette?:o

Skrevet

Har ikke fått fingeren ut på det område enda :P men det kommer, greier dog ikke å bestemme meg for 335i look eller vanlig dobbel stuss :) får se når bilen kommer ut til våren igjen..

Ja skulle lett tatt bilder av bilen din jeg ;)

Skrevet

Høres bra ut, tenker du og kjøpe orginal 335 eksos da event? ikke vurdert m3 eksos? :)

Må si jeg er litt imponert over hvor "godt" den gikk : p

Skrevet

Vet ikke helt enda. Må se litt om hva som er på markedet. Regner med det blir look, orker ikke å modifisere org eksos xP m3 look tror jeg ikke at jeg vil ha.. Da må jeg liksom fullføre looken føler jeg :P

Skrevet

Veldig fornøyd med det :) hadde tur i Tyskland på 370mil å det funka bra der :P litt stivt på noen steder da det er mye humper der, men ikke galt i det tatt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...