gallay Skrevet Desember 19, 2012 Share Skrevet Desember 19, 2012 Takker! Har ikke fått gjort så mye i det siste, men planen er å få på 18" vinterhjul og bedre stereo nå i første omgang! Bilen ser meget fin ut Ang chipping, ta en prat med TRF han gir deg nøyaktig svar på hva du kan få ut av 318 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2013 Jo takk for det Endra denne tråden som man ser. Hvorfor? Jo fordi jeg bytter bil litt ofte da bmw står mitt hjerte nært og jeg skulle helst ha hatt alle bilene men jeg er ikke justin bieber med rævvhår formet som dollartegn. Kommer med nyheter i morgen da jeg stikker til elverum kl 04 i natt for og bytte bort e91'en ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2013 Da ble det nybil! 2009 320ci 75000km Bedre bilder kommer. har endel planer for denne:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Gratulerer med råtøff bil!! svart tak, senk, gromme hjul og skikkelig eksosanlegg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Gratulerer med ny bil Er spent på planene dine for denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2013 Det er blandt planene ja:-) er utrolig godt fornøyd! Eneste jeg ikke likte var at aux og iPhone ikke fungerte særlig godt sammen mens samsungen fungerte fint. Noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Gratulerer med e92. senk,felger og eksos så er den laaangt på vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2013 Helt enig. har du gjort noe med eksosen matsi? håper du kan ta noen bilder av min en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Har ikke fått fingeren ut på det område enda men det kommer, greier dog ikke å bestemme meg for 335i look eller vanlig dobbel stuss får se når bilen kommer ut til våren igjen.. Ja skulle lett tatt bilder av bilen din jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2013 Høres bra ut, tenker du og kjøpe orginal 335 eksos da event? ikke vurdert m3 eksos? Må si jeg er litt imponert over hvor "godt" den gikk : p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Vet ikke helt enda. Må se litt om hva som er på markedet. Regner med det blir look, orker ikke å modifisere org eksos xP m3 look tror jeg ikke at jeg vil ha.. Da må jeg liksom fullføre looken føler jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2013 Helt enig der. Skal værtfall gjøre noe med eksosen da den originale er ubrukelig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Ja den org er ubrukelig har hørt mye bra om performance eksosen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2013 Ja den ja! Hvordan synes du supersport understellet fungerer da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Veldig fornøyd med det hadde tur i Tyskland på 370mil å det funka bra der litt stivt på noen steder da det er mye humper der, men ikke galt i det tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå