jakobm5 Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Etter min mening trenger man ikke senke hvis det er M sport understell og 20" hjul.Ref. min egen bil med "original høyde" + 20" hjul. [ Bilde ] Må og må ser jo veldi mye bedre ut med litt senk da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Gratulerer med ny flott bil, Tore! Kjenner jeg ble litt misunnelig nå Fine planer på agendaen også ser jeg ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cityhopper Skrevet Juli 3, 2012 Share Skrevet Juli 3, 2012 Pen bil, gratulere med E61 LCI. Godt valg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2012 Gratulerer! Artig å se at det er flere som har sansen for hvit bil:)Hvordan interiør er det i denne? Takker! Synes E6x definitivt kler hvitt! I denne er det svarte sportstoler i helskinn, og svart taktrekk, inkludert panoramatak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juli 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2012 Da er led skiltlys og sorte nyrer montert. Bilder kommer plutselig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juli 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 14, 2012 Share Skrevet Juli 14, 2012 Pen bil du har anskaffet deg, og ble ikke akkurat verre med sort grill. Likte forøvrig navnet på butikken den er handlet hos også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cityhopper Skrevet Juli 15, 2012 Share Skrevet Juli 15, 2012 Er nyrene i den finish som kalles "sort chrome"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juli 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2012 Er nyrene i den finish som kalles "sort chrome"? De er nok bare sort matt. Vurderte sort blank, men det har jeg alltids muligheten til å få gjort noe med senere dersom jeg føler for det! De sorte listene rundt vinduene er blanke, men gitteret nede i fangeren er matt, så jeg vet liksom ikke helt hva som er best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet August 14, 2012 Forfatter Share Skrevet August 14, 2012 Et par bilder med Iphone kvalitet! Ikke det helt store akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2012 Da blir felgene på bildene brukt som vinterhjul fra dags dato. Fikk omsider vrengt av Runflat dekka som stod på. Tviler sterkt på at de kommer på bilen igjen. Er vel ikke akkurat kjent for å motvirke sporing, med tanke på den norske veistandarden. Synes ikke det var festlig å jobbe med Runflat dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedman Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Nydelig bil Vi er på jakt etter lik bil, bare i 520d. Et noob soørsmål, men hva er Lci? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 LCI er "life cycle improvement" eller facelift som normale mennesker kaller det det er absolutt viktig å kjøpe LCI da pre-lci utgavene har MANGE plager som jeg mener de ble kvitt når de "faceliftet" E60/61. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedman Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 LCI er "life cycle improvement" eller facelift som normale mennesker kaller det det er absolutt viktig å kjøpe LCI da pre-lci utgavene har MANGE plager som jeg mener de ble kvitt når de "faceliftet" E60/61. Aha, da skjønner jeg, takk for svaret Er det facelift fra og med 09-modell? Er det noen kjennetegn som er lett gjenkjennelige ved Lci, slik at man er sikker på å få det? Mener å ha sett en forskjell på knappeløsningen på iDriven. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå