Gå til innhold

Min E61 525 DAT Edition Sport, Alpinweiss

Anbefalte innlegg

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer! Artig å se at det er flere som har sansen for hvit bil:)

Hvordan interiør er det i denne?

Takker! Synes E6x definitivt kler hvitt! I denne er det svarte sportstoler i helskinn, og svart taktrekk, inkludert panoramatak. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nyrene i den finish som kalles "sort chrome"?

De er nok bare sort matt. Vurderte sort blank, men det har jeg alltids muligheten til å få gjort noe med senere dersom jeg føler for det! De sorte listene rundt vinduene er blanke, men gitteret nede i fangeren er matt, så jeg vet liksom ikke helt hva som er best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...
  • 2 months later...

Da blir felgene på bildene brukt som vinterhjul fra dags dato.

Fikk omsider vrengt av Runflat dekka som stod på. Tviler sterkt på at de kommer på bilen igjen. Er vel ikke akkurat kjent for å motvirke sporing, med tanke på den norske veistandarden. Synes ikke det var festlig å jobbe med Runflat dekk :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LCI er "life cycle improvement" eller facelift som normale mennesker kaller det :) det er absolutt viktig å kjøpe LCI da pre-lci utgavene har MANGE plager som jeg mener de ble kvitt når de "faceliftet" E60/61.

Aha, da skjønner jeg, takk for svaret :) Er det facelift fra og med 09-modell? Er det noen kjennetegn som er lett gjenkjennelige ved Lci, slik at man er sikker på å få det? Mener å ha sett en forskjell på knappeløsningen på iDriven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...