Gå til innhold

E36 Coupe vs Sedan :)

Nyheim
 Share

Anbefalte innlegg

Hallo :) Har nettopp solgt is'en min som var en nydelig coupe. klart så er coupe mye finere enn sedan...

Men lurer på hva folket syns om E36 sedan? skal kanskje hente en... men er så usikker siden den har 4 dører

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utseende vil alltid være en smakssak, men jeg tror en coupe i fremtiden vil være mer lettsolgt og holde seg bedre i verdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker coupe jeg da, men det er my 2 cent. Men så er jeg heller ikke sånn :"hva synes folk om det" menneske. Handler bil etter hva jeg liker og driter i hva andre synes. Handler også bil etter "hjertet" enn fornuftigheten. For meg er "familie" bil e39 530 og oppover, w211 e500 og oppover eller s4/s6 og oppover. Er jo ikke å legge skjul på at det er helt motsatt vei å gå mtp på bensinpriser/videresalg osv, men jeg driter i det og er lykkelig bak rattet. For å gjøre historien kort, og komme fram til det jeg skal. Kjøp hva DU føler er kult, og det du mener er et godt deal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utseende vil alltid være en smakssak, men jeg tror en coupe i fremtiden vil være mer lettsolgt og holde seg bedre i verdi

Hvilken verdi? En E36 koster jo "ingenting" i dag uansett med med mindre den er 328 eller M3 så verdifallet vil bli minimalt.

Jeg ville funnet meg noe annet da vi snakker om en bil som ble utviklet på 80-tallet. Det er alvorlig lenge siden nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken verdi? En E36 koster jo "ingenting" i dag uansett med med mindre den er 328 eller M3 så verdifallet vil bli minimalt.

Jeg ville funnet meg noe annet da vi snakker om en bil som ble utviklet på 80-tallet. Det er alvorlig lenge siden nå...

Joda, mens syns E36 (så klart med full m3-utseende) ser råstilig ut... ser ut som en skikkelig sportsbil og BMW var tidlig ute med biler som var tøffe. Men tenker at nå har jeg jo hatt coupe, så hvorfor ikke prøve sedan? tror ikke min 3. bil blir e36

Er det noen som vet hvor man får tak i vader intereør til sedan da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M3 sedan kom kun med vanlig skinn. Forsetene fra coupe passer rett inn. :wink:

Men mener jeg har sett m3 bakseter i en sedan og... Men kan jo alltids skaffe vanlig skinn bake, m3 seter framme og dørtrekk i skinn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken motor vil du ha i den?

Var snakk i en 325 sedan. Men jeg tror nesten jeg bare venter... er 17 år og skal ha min 2 bil nå, og føler jeg MÅ ha en coupe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...