milhouse Skrevet Juli 4, 2012 Share Skrevet Juli 4, 2012 Jeg er 99% sikker på at jeg så en Tesla kjøre forbi meg i dag, med taxi skilt og gul/lys farge? Noen andre som har sett det også eller må jeg stresse litt ned på jobben? Henger ikke på grep å ha det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 4, 2012 Share Skrevet Juli 4, 2012 Tenker du på roadsteren? Er ikke den veldig upraktisk som taxi med kun to seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2012 Tenker du på roadsteren? Er ikke den veldig upraktisk som taxi med kun to seter Nå ble jeg litt usikker, men ja tror det var den.... Ganske upraktisk, men mange sitter alene i taxi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juli 4, 2012 Share Skrevet Juli 4, 2012 Spotta denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 4, 2012 Share Skrevet Juli 4, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Juli 5, 2012 Share Skrevet Juli 5, 2012 Siden den tilsynelatende ikke har noe løyvenummer så antar jeg at det er et pr-stunt, fremfor at den faktisk går som en normal taxi. Ganske kult igrunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Juli 5, 2012 Share Skrevet Juli 5, 2012 Siden den tilsynelatende ikke har noe løyvenummer så antar jeg at det er et pr-stunt, fremfor at den faktisk går som en normal taxi. Ganske kult igrunn. taxinummeret på drosja er jo også tlf nummeret til oslo taxi så er sikkert noe i det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juli 5, 2012 Share Skrevet Juli 5, 2012 [ Bilde ] Ja, Nummeret på drosjelyset på taket er 02323 så er et stunt, bilde som Lars89 la ut er fra Billia på Økern i Oslo hvor bla. Ford og Volvo har verksted og utsalg. Bilde jeg la ut er fra utkjøringen til Billia.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Juli 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2012 http://e24.no/bil/landets-raskeste-drosje/20250882 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå