Yngvejos Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 Lufter salg av bilen min for å frigjøre litt kapital og fordi den ikke blir brukt nok. Bilen går for 85k ved handel før vinteren. Litt specs: Hartge h27 motor som består av en ETA bunndel + hartge h27 topp, grenrør, ecu etc. Bilen er godkjent ombygd med denne motoren. H&R coilovers godkjent i vognkort. Alle foringer er i polyurethane/aluminium. E46 330i tannstang. Justerbare 22/19mm Ireland engineering stabstag. Willwood 295mm 6-stemplet forran. Standardbremser med yellowstuffklosser og slissede skiver bak. 750i hovedsylinder og Willwood bias-ventil. Diffbrems type lamell med 3.64 utveksling. Utvendig har den original m-tech2 plast, dtm speil, MHW baklykter og sorte hella frontlykter. Bilen ble hellakkert i 2010 etter en skade. Da byttet jeg hjulbuer bak, framskjermer, steinplate og panser. OZ futura felger i 9x16 et14 med 215/40R16 dekk. (Godkjent dimmensjon i vognkort er 7.5"x16 forran og 9x16 bak.) Interiør: M-tech2 ratt, m-tech girkule, beige sportskinn, ettermontert kjørecomputer, cruisecontroll og elektrisk takluke. Schroth 4-punkt belter med hurtigfeste (tüv godkjent for bruk med originalstoler). Så over til det negative: Jeg har ikke hatt utav gulvteppet, så man må regne med at det er litt rust i gulvet. Det er litt rust på høyre side i bagasjerommet i området rundt batterikassen. Dette kan nok reddes med sandblåsing og overflatebehandling. M-tech2 leppen trenger lakkering etter at den falt av og ble skrapt bortover grusen. Det foreligger godkjent søknad på ombygging til s50b32 på bilen. Det har blitt gitt klarsignal til å bygge om med de bremsene som står på bilen nå i kombinasjon med tårnstag i motorrom og bagasjerom. (bilen har tårnstag i bagasjerom, men ikke i motorrom) Byggeprosessen er vel dokumentert i prosjekttråden i signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet August 5, 2012 Forfatter Share Skrevet August 5, 2012 Bump. 100k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 Var det ikke du som tenkte å beholde denne ? :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet August 28, 2012 Forfatter Share Skrevet August 28, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2012 Bilen går for 85k ved handel før vinteren. Har brukt bilen noen turer i det siste og funnet noen småfeil. Det lekker inn vann forran på gulvet på førersiden ved vask/regnvær. Dette fører til at lyset i speedo kun fungerer med lysbryteren i parklysposisjon. Lysene kom tilbake etter at bilen hadde stått en uke i garasje med en luftavfukter inni. Men det er altså en vannlekkasje som må finnes ut av. Ellers er det litt vibrasjoner forran ved bremsing etter at jeg monterte nye bremseklosser forran. Jeg vil tro at det kommer av rester fra de gamle klossene som ble smeltet utover skivene på ringen. Kan evt ta rimelig e46 diesel som delbetaling. Da står innbytteprisen på e30en til 100k. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet November 1, 2012 Forfatter Share Skrevet November 1, 2012 Bump. Denne prisen gjelder kun frem til vinteren. Hvis jeg må lagre den over vinteren, stiger prisen til 110 til våren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Når er det vinter? Har du dyr leie i vinter? 5800,- i mnd ca? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet November 1, 2012 Forfatter Share Skrevet November 1, 2012 Når er det vinter? Har du dyr leie i vinter? 5800,- i mnd ca? Vinteren begynner når det er snø på bakken. Har satt prisen lav fordi huset (og garasjen som bilen lagres i) er til salgs. Derfor vil jeg helst bli kvitt bilen fort for å slippe å flytte bilen til lagring på vinterstid. Når snøen forsvinner igjen er det ikke lenger noe problem og pengebehovet vil nok være mindre da, derfor selger den den ikke til gi bort pris når ny sesong begynner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 24, 2012 Share Skrevet November 24, 2012 Jeg har så lyst på denne bilen.. Jeg har ca aldri opplevd å crave en bil, men denne trenger jeg Hadde jo 1-serien min ute for salg ei stund mtp å snappe opp denne, men no such luck. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet November 24, 2012 Share Skrevet November 24, 2012 Jeg har så lyst på denne bilen..Jeg har ca aldri opplevd å crave en bil, men denne trenger jeg Hadde jo 1-serien min ute for salg ei stund mtp å snappe opp denne, men no such luck. viewtopic.php?f=11&t=29118&start=825 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 24, 2012 Share Skrevet November 24, 2012 Oi... Jeg får heller leve med at 1-serien er slapp. Heller slapp enn 50% borte Karosseriet ditt er jo himmel i forhold, Fjeld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet November 24, 2012 Share Skrevet November 24, 2012 Monter Turboooo! Hehe jepp, ikk en rustflekk å se i gulv eller bagasjerom! (enn så lenge ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå