kickerE91 Skrevet Juli 11, 2012 Share Skrevet Juli 11, 2012 Bilen jeg handlet her i forrige uke har ikke fått mest tlc så da måtte en motorvask til:) Produkter var Prikkbort og Chemical Guys Maxi Suds.. Fra: til: done: Bilen det er snakk om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juli 11, 2012 Share Skrevet Juli 11, 2012 Dette så jo råbra ut Send gjerne restene av produktene i posten så jeg kan ta mitt og! Hehe. Holder det rimelig fint nedi der, men er en del olje og drit jeg ikke har fått bort enda. Hvordan jobbet du med produktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kickerE91 Skrevet Juli 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2012 Prikkbort anbefales virkelig, kjøpte en 5liters kanne jeg:) sprayet den på, lot den virke i 10min ca før eg sprayet på mere og lot det jobbe lenge. Tok vel samme prosess 2-3 ganger før jeg gikk over med svamp og såpe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaikken Skrevet Juli 11, 2012 Share Skrevet Juli 11, 2012 Nice. Burde gjøre det samme med min. Brukte du høytrykkspyler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kickerE91 Skrevet Juli 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2012 Nei brukte bare vannslangen:) tar ikke sjangsen på høytrykk i motor rommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juli 11, 2012 Share Skrevet Juli 11, 2012 Takk for forklaring Hvor kan jeg kjøpe disse produktene? Noen forskjell i pris forskjellige steder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kickerE91 Skrevet Juli 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2012 Jeg har handlet dette av Bernhard på Parts&Retards i Ås. Fårs kjøpt på nett siden dems og:) eller tipper jeg scandicshine har dette og:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 Ble jo som nytt det der ja. Prickbort er genialt. Leste på dcn.no at folk har fått tak i det både på noen bensinstasjoner (Statoil?) og på Mekonomen. Så bare holde øynene oppe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kickerE91 Skrevet Juli 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2012 Det kan godt hende noen selger det der og ja, veldig happy med det produktet ivertfall:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 BilXtra og sånne type butikker pleier som regel å ha det også. Helt greit produkt, selvom det er endel avfettinger som fungerer like bra og kan blandes ut Det er det dumme med Prickbort, da det blir litt dyrt om en bruker endel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 Viktig å vaske motorrom også ja! Brukte du høyttrykkspyler oppi der? Dekket du til noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 Viktig å vaske motorrom også ja! Brukte du høyttrykkspyler oppi der? Dekket du til noe? Han brukte ikke høytrykkspyler, bare vanlig hageslange. Motorrommet har vel masse plastikk som skal beskytte "vitale" deler av motoren har aldri dekt noe til selv. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ziroh Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 Kunne jo droppa photoshoppen på siste bilde av motoren da Ser hvertfall ut som at hele bilde er blitt mye lysere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kickerE91 Skrevet Juli 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2012 hehehe er nok dårlig med photoshop der gitt, de egenskapene suger temmelig og dekkte ikke til noe og brukte vanlig hageslange med noe justert trykk, men ikke høytrykk, tar jeg ikke sjangsen på Bilen skal få FULL shine snart bare jeg får tid til det, renset seter og tatt alcantara rens inni så nå er den som ny der og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 Kunne jo droppa photoshoppen på siste bilde av motoren da Ser hvertfall ut som at hele bilde er blitt mye lysere Haha, er det mulig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå