Dirty Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 Hei, tenkte å dele litt bilder fra turen. Helt vanvittig flott opplevelse får min del Kjøpte meg en E30 325 Cab uka før avreise med gåen motor. Bytta motor og bilen var klar for Europa Mandag 09.00 Satt vi oss på Båten Kr.sand-Danmark varmt og fint 28 Grader i skyggen Første dagen kjørte vi igjennom danmark og halve tyskland Full pisk nedover så Stakkars m20n brukte godt med bensin Tirsdag Vi er Kommet til Sveits og naturen er fantastisk. Deverre litt dårlig vær i fjellet idag skal vi over St. Gotthard Pass. Nyrene måtte ut, de var uorginale og tette, så fikk ikke ut varmen i motorrommet. Onsdag Vi har kommet oss til Italia Milano Torsdag Den store dagen vi skal over Stelvio Vasket bilen før fjellturen Kjøpte meg en rå kaptein hatt også Fredag hjemreise fra Østerike til Hirstshals og båten over til kr.sand det blie 3760KM på 5 dager og 5700 i bensinpenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 Hehe, liker at du kjøpte deg en bil kun for turen sin del(?) Så ut som en bra tur, og det der er definitivt en vei jeg ser at jeg og må kjøre på en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2012 Måtte jo nesten ha en Cab når man skal på en slik tur ja det burde du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 Flotte bilder og intet slår cab når man er på roadtrip... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 Sporty å hive seg ut på sånn tur med gammel E30 og M20 maskinist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2012 Hehe, det er jo litt av sjarmen Hadde med endel reservedeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 Fantastiske veier som krøller seg bortover fjellene, der hadde jeg virkelig kost meg med Z3'en. Flott at du deler turen med oss. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 Flotte bilder! Kjørte Stelvio selv for noen uker siden, men angra da på at jeg ikke hadde cab ... Så du trakk det lengste strået der:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 Så ut som en kjempe flott tur detta, skal selv ta turen dit en gang om ikke så alt for lenge Vi var jo nedover i Italia vi også men vi holdt oss til motorveien, neste gang blir det noen avstikkere som denne. Flotte bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 Nice, kunne tenkt meg en slik tur selv! Er helt sykt digg å kunne slå ned taket i slike temperaturer! Å veive ned vinduer/skru klima-anlegget på full guffe blir liksom ikke helt det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 Nice tur! Overnattet dere på flere hoteller underveis? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 Takk for bildene Dirty. Minna meg på at det er en stund siden Europa. grei førstetur med nyinnkjøpt, så ut som du og bilen trives. Greier ikke dy meg men legger en komentar siden alle liker cab Selv må jeg ha tak og lurer ofte på hvorfor andre ikke sparer lenger slik at de får råd til HELE bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 Greier ikke dy meg men legger en komentar siden alle liker cab Selv må jeg ha tak og lurer ofte på hvorfor andre ikke sparer lenger slik at de får råd til HELE bilen ...for å spare vekt og for å få et lavere tyngdepunkt såklart! Foretrekker biler med tak selv også, men en sjelden gang iblant er det faktisk ganske digg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
originalpolizei Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 Herleg, herleg! Flott følge med alfister også. Har en årlig tur i alpene og i år ble det Splügenpass og Ötztal, men Stelvio er kongen. Vi tåler flere bilder altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå