Gå til innhold

Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.E34 og 12 års jubileum .Upd


sveigis
 Share

Anbefalte innlegg

De var drit fine begge bilene.

Det er da jeg ANGRER bittert på at jeg solgte min 528i e28. :stupid: ...

Men er det ikke alltid sånn at at enn må ofre noe for å få noe annet tilbake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid hyggelig når folk kommer bort og begynner å spørre om bilen :D

Må si jeg ble litt overrasket over at du faktisk skjønte hvem jeg var bare av bildene i tråden min :lol:

Var synd at du ikke hadde tid til å prate lenger, for det er som du skriver, vi kunne stått der MYE lenger :wink:

Til info så kan jeg si det at jeg blir nok noen dager til i Arendal, så du må gjerne slå på tråden om du vil se mer på bilen og prate litt :wink:

Tlf: 95919075

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid hyggelig når folk kommer bort og begynner å spørre om bilen :D

Må si jeg ble litt overrasket over at du faktisk skjønte hvem jeg var bare av bildene i tråden min :lol:

Var synd at du ikke hadde tid til å prate lenger, for det er som du skriver, vi kunne stått der MYE lenger :wink:

Til info så kan jeg si det at jeg blir nok noen dager til i Arendal, så du må gjerne slå på tråden om du vil se mer på bilen og prate litt :wink:

Tlf: 95919075

Supert,jeg tar en tlf imorgen jeg.Har ikke noe spes som skal skje fremover. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger litt rådføring her.

Jeg har snakket med folk her ,noen mener jeg bør satt på en m5 diff,men jeg vil ha en original utveksling som jeg har nå bare med diff brems.

Jeg er litt usikker på utvekslingen jeg har,men det vet vel noen av dere.

Bilen min er manuell hvis det har noe å si.

Og sist men ikke minst er det noen som har en sånn liggende som er i bra stand som ønsker å selge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du har 3,45 på din bil. Her inne har du skjema for utvekslingene på e34: http://www.e34.de/frames.php

Trykk på tuning på venstre side i bildet. Så trykker du på diff-tabelle her kan du samenligne litt. Letteste er helt klart og få tak i en 535 diff :)

M5 har som oftest 3,91 diff. Da får du mer akslerasjon og mindre toppfart. Noe som kansje kan være gunstig for noen her på norske veier ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser hva slags diff du har med å telle boltene på flensen på stikkakslingene. 188 har 6 og 210 har 8

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Jeg har nok 210 diff på den,da får jeg ta sikte på 3,45 utveksling med brems før vinteren gjør sitt inntog :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skjer det lite nå.

Her i sørlandet er det deilig nå så dagene blir brukt på stranda istedenfor på Bmw,en.

Men til gjengjeld blir den brukt som fraktmiddel for Herr und Frau Sveigis mit kindern.

Har egentlig endel jeg skulle gjort men jeg tar det når drittværet kommer igjen.

Såååee fortsatt god sommer.

En update når der skjer ting ,kommer selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten update i god været.

Idag er det nøyaktig på datoen et årsiden jeg hentet Bmw"en min.

Tiden flyr gitt.

Og jeg må si at jeg ikke angrer et sekund på at jeg fikset denne opp og fikk den på veien.

Ja det har vært en lang vei å gå både når det gjelder delesanking og ikke minst det økonomiske...

Men det er nå engang sånn at hvis en vil ha en drøm i oppfyllelse,ja da må vi jo ofre litt.

Har gått igjennom tråden min og jeg vil jo si der har skjedd forandringer.

Fra å være et falleferdig delebil objekt må jeg jo si at den har kommet seg som bruksbil :) .

Og bruksbil skal jeg love dere at det har blitt.Den brukes til alt.Strandturer,fjellturer,skolekjøring ja alt.

Og bank ibordet,ikke noe nevneverdig har skjedd forelæpig.

Men siden jeg og min kjære 535 har jubileum måtte det feires idag.

Så idag fikk den seg en skikkelig vask.

Deretter tørk og alt av plast og gummi fikk en gjennomgang.

For dere som ikke har sett noe særlig på tråden ,kan jeg vise hvordan bilen så ut juli 2012 da jeg hentet den:

27.7 2012

wz5jwggmme7wtyf5t2rw.jpg

27.7 2013

5cksv3l1rh6om719itll.jpg

Som dere ser,så er det jo litt forskjell.

Det viktigste for meg når det gjelder denne bilen var jo at denne skulle reddes fra delebil/herjebil.

Og den andre grunnen står på første side.

Tok noen bilder idag som jeg slenger ut i go,været.:

Nyvasket:

zlb5l6vinx4siiu043e6.jpg

822t13dp12v0sf986ibz.jpg

Så litt histen og pisten:

bltbd8c4p8a8asg8raow.jpg

mvp3gp2lpsc3yq8tjveg.jpg

u7bi1t0dhiyg2albmxqu.jpg

8prjkzzuawbmrerewfm0.jpg

xcpxa7hnyr4m3pgbl3sd.jpg

Det var det jeg hadde denne gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • sveigis changed the title to Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.E34 og 12 års jubileum .Upd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...