sveigis Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden Ble en voldsom start idag med tanntrekking 😩😩men en jeksel som er ødelagt fjerner vi ,så enkelt så greit . Så hadde i grunn to valg da etterpå . -Ligge på sofa og kjenne på smerter . -Ta turen med Horst opp til Mini og se på e34en . Valgte det siste 😊❤️ Og med fint vær og soltaket oppe og med en kjempehoven munn ,bar det av sted . Ikke langt men nok til at man kjenner glede av e28en . Har ikke sett på e34en i hele sommer og ble sist startet for to mnder siden ca . Så det første jeg gjorde var og få start på den og igjen dere …Man må le 😅😅,den starter som om den skulle vært startet igår altså helt utrolig ! Og svevet er jo så himmelsk kontra på den blå at man bare gliser . Når naboene kommer frem i vinduene ,da har man lyd ! Enten til irritasjon eller til glede 😊. Hvertfall så har jeg hatt vanninntrenging i massive mengder når det har regnet .. Gulvet her er søkkvått : Min datter sier ,ta opp luken kanskje det er tett der . Her er det fullt med vann : Altså drenering er spons tett så det renner inn .😩 Dette er en quickfix siden jeg har ordnet drenering nede ved kanal . Så må finne noe og stake med før neste regnbyge kommer. Ellers så ville Mini teste e28en for den er det lenge siden hun har kjørt . H7n har egentlig ikke likt den kjøremessig ,da den krever litt annen måte og kjøre på . Nå etter noen år rikere med erfaring ,så kjører hun denne som om det skulle vært hva som helst og likte det svært godt .😊🥰 Så nå skal e34 hjem snart sånn at den blir fikset og godkjent . Ja jeg sier det her ,men e34 er jaggu noe eget : Dette er ikke for ofte å se det samlet : Så ja nå blir det godt med e34 tid igjen ,liksom lagret batteriene igjen til den .😊 Får og nye lister til den sendt nå idag : Hvertfall de som trengs og byttes . Og var innom Biltema og kjøpte nytt filter til e28en: Dette byttes samtidig med pumpe og relé nå fortløpende . Beste med dagen var få bort verkende tann og oppstart av e34 .😊 HakonLimseth reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå